foto van dinkie die ik via pb heb gekregen doet het ook niet meer. dinkie is een inimienie wit met vosstipjes
bicci schreef:borrie01 schreef:top 8 ontvangen van -kasmirspannendddddddddddddddddddddddddddddInderdaad ben benieuwd!
borrie01 schreef:borrie01 schreef:top 8 ontvangen van -kasmir-_Sanneer zijn er al 2 hoor damesoef...al 2
borrie01 schreef:van goedgekeurde dekhengst tot hele jonge paarden van dresuurpaarden tot westernpaarden er is voor ieder wat wils.Ex-goedgekeurde dekhengst, hij is nog wel hengst maar niet meer goedgekeurd.
hoop dat ik kan slapen btje,maar moet echt,wekkertje gaat om 5:25 alweer hoop dat erbij zit trustsels en tot moggellll
Neonlight schreef:borrie01 schreef:van goedgekeurde dekhengst tot hele jonge paarden van dresuurpaarden tot westernpaarden er is voor ieder wat wils.Ex-goedgekeurde dekhengst, hij is nog wel hengst maar niet meer goedgekeurd. oeps sorry iets te enthousiast geweest. dacht ik promoot m ff
neeeeeee sanne ik had der al gezien. het is dat ik geen mogelijkheid heb voor een 3e paard anders had ik daar morgen op de stoet gestaan hoor
mrie schreef:Off topic maarmisschienmaghetheelkorteventjes: Wrum is ie eigenlijk niet meer GGK??wat is een GGK? (ben btje blonT)
spannend benieuwd welke modellen mee mogen! Ik zie inderdaad dat dinky het het niet meer doet geen idee waarom niet! hier een fototjehttp://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 1169_n.jpg
Was nog vergeten te vermelden dan De paarden van neonlight wel beide bij haar erbij staan maar Devdan staat bij bokker urielle en zij komt dan ook met devdan als ze niet een wedstrijd heeft. Zie ze dus als 2 aparte modellen.