mijn bruine en blauwe indianen stijl halster straks ook nog een aparte bruine met pauwen veren en bijbehorende rythmbeads rood met bruin met bijpassende rythmbeads in indianen stijl beide
rijden zonder zadel met een halstertje op 1 touw ipv een teugel
ik ga proberen zo ver klaar te zijn dat ik zonder hoofstel kan rijden op een neckrope ofzo.
Modellen Ik wilde als extra menselijke modellen Coentjuh(indianen) en PocoGaucha(western) vragen. Ik hoor graag of jullie dat ook leuk vinden - xLiisaa indiaan
Geef vooral aan waar je dingen anders zou willen zien Kan nog gewoon geschoven worden, is meer een opzetje Fabske wilde wel de opvang van de Indianen smiddags doen, en dan met hen naar de duinen lopen zodat we vlot aan kunnen sluiten. Tijdens het schilderen/tuigen van de indianen zal er voor de fotografen ruimte voor pauze zijn. Ik wilde de pauze niet veel langer maken omdat de dag anders zo lang duurt. De opzet voor duoportret/rijden e.d. is vrij ruim dus dan zal er zeker tussendoor tijd zijn voor broodje/drankje
Maar ik ben natuurlijk super blij dat ik mee mag, had ik echt niet verwacht. Ik ga binnenkort kijken wat ik allemaal kan regelen voor veren extentions en droomvangers etc!
Ik ga ook oefenen op hèt rijden met neckrope, lukt dan niet dan word het gewoon rijden met touwhalster. Bentley kan en mag los tussen draad, dan kan ik ook helemaal tuigloos rijden als fotografen dat leuk vinden. Verder ga ik nog een nieuw touwhalster kopen met veren en zag dat ze nu ook veren van 35cm verkopen voor in de manen. Denk dat ik die ook ga kopen, in de zomer heeft die zn manen vast lang genoeg En ik wil in mijn eigen haar dan feather extentions zetten, heb er zin in!