Mooie fotoos bedoelde ik eigenlijk Heb je bij die fotoos nog veel nagewerkt of komen die zo uit je camera rollen?
Ontopic: ik hoop ook heel erg dat ik mee kan met 1van de hondjes of beide Lijkt me erg leuk om ook het verschil te zien tussen de verschillende fotografen en natuurlijk voor de gezelligheid!
Ik begreep je hoor. Vandaag was veel nabewerking wel nodig. Het was erg grijs en donker buiten en dat zag je wel terug aan de foto's. Ik moest dus even flink wat licht en kleur aanbrengen. Voor de rest alleen de foto verkleind, een horizon rechtgezet en mijn logo erop.
Ik heb 1 model teveel (gelijke stemmen). Ik kan naar alle fotografen door gaan sturen welke ze uit de groep die een zelfde aantal stemmen heeft 1 favoriet te kiezen. Maar veel fotografen hadden al moeite met kiezen dus ik denk dat het het handigst is als ik gewoon even kijk naar de variatie. Dit betekend dus wel dat er dan dus 1 af gaat vallen. Staan er nu 11 bovenaan....
Sowieso door: Benji Willem Björn Snoopy (maarliefst 7! stemmen) Shiva Beer
HOW WACHT! Ik heb een foutje gemaakt, het is precies opgelost zo. Ik had een stem bij Mailo opgezet die eigenlijk bij Milo hoorde Dat houd in dat helaas MaIlo uit de groep met gelijke stemmen valt. En we dus precies op 10 uit komen.
Volledige lijst! Op volgorde van stemmen: Snoopy - 7 Willem - 5 Benji - 5 Björn - 5 Shiva - 5 Beer - 5 Assad - 4 Ruud - 4 Gismo - 4 Jane - 4
Oh jeej! 7 stemmen, wauw! Snoopy en ik hebben er zin in! Nu nog verzinnen waar ik hem vantevoren even goed kan wassen. Ik heb geen douche beneden en traplopen kan/mag hij niet. Ach, we vinden wel een oplossing..