We hebben nog even gewandelt erna en lekker geluncht bij Maribu! Beer was echt moe! Het was erg leuk en we zijn zoooo benieuwd naar de foto´s! Bedankt fotografen!
NESCAFE
Geplaatst: 03-03-13 16:00
Marlis schreef:
Sem heb heel de auto onder gekotst.. Bah
balen.
Ik ben ook weer thuis en de foto's staan te downloaden, ik ben benieuwd. Jullie ook bedankt voor de leuke en goed verzorgde modellen .
Ik ben ook weer thuis Dali en Sky zitten in de bench ff aan het opdrogen en het zand kan dan ook weer mooi uit hun vacht vallen Wij hebben nog eventjes qat gedronken bij The bing
Ben benieuwd naar de foto's Gelukkig wilde Dali een beetje luisteren haha. Denk dat elke fotograaf Dali op de foto heeft met een zandsik haha
Ben ook weer thuis, en niet alleen de hond is moe haha. Vanavond kijken voor het forum, nu eerst even mijn paardje doen.
marion82
Geplaatst: 03-03-13 16:41
Ik ben ook thuis. Ga nu de foto's op de laptop zetten, kijken hoe ze geworden zijn
Christadk
Geplaatst: 03-03-13 17:01
Marlis schreef:
Sem heb heel de auto onder gekotst.. Bah
Hier nog 1!!
Fotograven bedankt!! Ben erg benieuwd
NESCAFE
Geplaatst: 03-03-13 17:26
Ik ga proberen vandaag van iedere hond 1 foto te bewerken en in het forum te zetten (in de volgorde waarin ik gefotografeerd heb).
De eerste hond had echt vele gezichten, serieus, lachen en nog wat variaties: Lexus van Annikab:
en Beer van WolinLotte:
Scarlett van roxxxiejjj:
_Lisaa_
Geplaatst: 03-03-13 18:07
Ik heb er 1tje van beer De rest ga ik morgen mee beginnen thuis want ik ben bij me schoonvader thuis en daar heb ik een laptop waar de knopje niet van werken dus het lukt niet zo goed haha.
Moooie foto's dames! ik vond het ook een leuke, gezellige maar vooral leerzame dag vandaag!
Excusses voor als ik namen verkeerd geschreven heb!
Ik heb toch nog maar een poging gedaan met deze geweldige laptop, hier van elke hond 1 foto van mij ik hoop dat jullie er blij mee zijn.. hoor graag wat jullie vinden ook fotograven, is mijn eerste meeting geweest vandaag hihi.
Bram;
Remo:
Scarlet;
Lexus;
Sem;
Puk heette deze toch?;
DJ/ Deejay met een heerlijke zandsnoet ;
Kimo;
Dali;
Dila en sky;
Sandy ( weet niet hoe je het schrijft en of het klopt hihi ) ;
Hunter;
En de ochtend groeps foto!;
Hoop dat jullie ze mooi vinden de rest komt later! Edit; even 2 namen aangepast!
Laatst bijgewerkt door _Lisaa_ op 03-03-13 21:12, in het totaal 2 keer bewerkt
Fammiie_x
Geplaatst: 03-03-13 20:52
Wat een leuke foto's trouwens allemaal
Fotografen nog super bedankt dat Sky (border Collie) ook op de foto kon! En de chihuahua met die vriendin van me is naoom_ op bokt. Ik zal dit topic even doorsturen naar haar.
Lisa, je schrijft het als Sandy Haar naam klopt dus wel, haha