Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Daniella schreef:EmmyJoycee schreef:Modellen lijst!
1. Monica- power1997 foto
2. Marit - lifeofmarit Las ergens dat ze anders ook wel als fotograaf wou? *staat geen foto bij *
3. Nadja - nadja15 foto
4. Emmy - EmmyJoyceefoto Manen zijn al een heel stuk langer.
5. Pietie - ikuhdecy foto komt nog, 2 friezen in de aanbieding (L2 dresuur) , of een 3-jarige bonte welsh x arabier
6. Liespower94 - Lisa ik heb 2 leuke shetlandertjes waarvan 1 veel vrijheidsdressuur beheerst
7. Saskia - SCC ik heb een oude fries van bijna 25 die ontzettend cool is en nog gereden kan worden ! [ Afbeelding ] [ Afbeelding ] en mijn coole shet die alles kan: [ Afbeelding ] [ Afbeelding ] [ Afbeelding ]
8. Janneke - janneke_berg Hylkje, fries (L1 dressuur) foto komt zsm.
Reserve.
Ketly foto
Vind wel dat het erg lang duurt voordat er bij de anderen foto's bij staan... in totaal maar 4 foto's.
Wil de rest van de modellen nog even foto's er bij zetten?
Dit zodat ik mijn keuze kan bepalen of ik wel of niet kom
_Daniella schreef:EmmyJoycee schreef:Modellen lijst!
2. Marit - lifeofmarit Las ergens dat ze anders ook wel als fotograaf wou? *staat geen foto bij *
3. Nadja - nadja15 foto
5. Pietie - ikuhdecy foto komt nog, 2 friezen in de aanbieding (L2 dresuur) , of een 3-jarige bonte welsh x arabier
6. Liespower94 - Lisa ik heb 2 leuke shetlandertjes waarvan 1 veel vrijheidsdressuur beheerst
7. Saskia - SCC ik heb een oude fries van bijna 25 die ontzettend cool is en nog gereden kan worden ! [ Afbeelding ] [ Afbeelding ] en mijn coole shet die alles kan: [ Afbeelding ] [ Afbeelding ] [ Afbeelding ]
8. Janneke - janneke_berg Hylkje, fries (L1 dressuur) foto komt zsm.
Reserve.
Ketly foto
Vind wel dat het erg lang duurt voordat er bij de anderen foto's bij staan... in totaal maar 4 foto's.
Wil de rest van de modellen nog even foto's er bij zetten?
Dit zodat ik mijn keuze kan bepalen of ik wel of niet kom
EmmyJoycee schreef:Modellen lijst!
3. Nadja - nadja15 foto
5. Pietie - ikuhdecy // 3-jarige vosbonte welsh x arabier foto foto
7. Saskia - SCC ik heb een oude fries van bijna 25 die ontzettend cool is en nog gereden kan worden ! (foto volgd)
8. Ketly - foto
3. Nadja - nadja15 foto
7. Saskia - SCC ik heb een oude fries van bijna 25 die ontzettend cool is en nog gereden kan worden ! [ Afbeelding ] [ Afbeelding ]
Saskia- SCC ik heb tegelijk met de fries ook mijn My Little Pony shet. hij kan echt alles[ Afbeelding ] [ Afbeelding ]
8. Ketly - foto
2. Marit - lifeofmarit Las ergens dat ze anders ook wel als fotograaf wou? foto
3. Nadja - nadja15 foto
6. Saskia - SCC ik heb een oude fries van bijna 25 die ontzettend cool is en nog gereden kan worden ! [ Afbeelding ] [ Afbeelding ]
Saskia- SCC ik heb tegelijk met de fries ook mijn My Little Pony shet. hij kan echt alles[ Afbeelding ] [ Afbeelding ]
7. Ketly - foto
EmmyJoycee schreef:Ik wil eigenlijk even iets meer duidelijkheid. Er gebeurt nu niks hier en het duurt niet lang meer .. Het is al eind van de maand... Wat doen er nu eigenlijk? Minder modellen? Want 4 fotograferen en 8 modellen kan niet dat snappen jullie vast ook wel.. Sorry als ik aandring maar ik wil duidelijkheid ..
Lijkt me handig om minder modellen te doen, zal misschien ook wel koud zijn. Misschien 4 à 4 ?
Ts, het is misschien ook wel handig om even actie te ondernemen.. Als we allemaal afwachten word het helemaal niks en dat zou jammer zijn...