Fotomeeting voor honden omgeving Utrechtse Heuvelrug.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-12 18:59

Snackie schreef:
Ik ga ook geen 200 euro uitgeven, en ook niet 5 euro per foto, maar ik wil best wat tegemoet komen, de fotografen staan ook niet voor niks

Inderdaad, ik vind dat het wel een normaal bedrag moet zijn. :) Dan wil ik best bij iedereen wat moois uitzoeken. :')

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-12 18:59

xx_Kelly_xx schreef:
Als DJ als model wordt gekozen en er zitten mooie foto's tussen (wat ik wel denk) dan ga ik zeker wat bestellen, we hebben geen recente foto's hier, dus dat zou mooi uitkomen. En mijn ma wilt er dan 1 op Canvas die kan ze dan naast onze overleden Newfoundlander Teef Balou hangen in de keuken.

Leuk idee. :)

Eunomia

Re: Fotomeeting voor honden omgeving Utrechtse Heuvelrug.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-12 19:00

Is het erg als ik misschien twee modellen meeneem? Desnoods gaat dat dan van mijn eigen tijd af maar ik wil mijn tante graag een cadeau doen. Zij is helemaal weg van het hondje van mijn oma die ook deels van haar is maar kan zelf niet mee doordat ze gehandicapt is, al heb ik maar bij één fotograaf een mooie foto dan vind ik het al goed. Zou dat kunnen?

Lalee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 19:20

5,- per foto (voor een origineel bestand) vind ik best kunnen hoor, de meeste fotografen vragen zelfs meer.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-12 19:22

Lalee_ schreef:
5,- per foto (voor een origineel bestand) vind ik best kunnen hoor, de meeste fotografen vragen zelfs meer.

Dat weet ik, maar ik bedoel niet dat ik bij jou 5 x 5,- uit ga geven en dan vervolgens bij iemand anders ook weer. Ik ben van plan te gaan proberen bij elke fotograaf iets uit te zoeken maar als ik het niets vind ga ik er zeker niet voor betalen.. Dat lijkt mij eerlijk gezegd logisch.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-12 19:32

Fotografen:
Naam | Camera | Evt. Site
1. Muriëlle -
2. Tezzy - Nikon D200 - http://www.tezzy.nl
3. Richard
4. Lalee_ (ovb) http://www.laubelle.tk
5. Janntjuh (Janneke) | Nikon D3100
6. Madelon (MadelonSunny) | Nikon D5000 | MdG Fotografie
*7. Chantal33.
8. Mayling27 (Nadine) |Canon D1000 | http://www.nadinefotografie.nl
9. _caitlinnn (caitlin) | Canon eos D650
10. elmo_browny (Bianca) | Nikon coolpix P500 of Canon 400D | http://biebzpictures.weebly.com/

De fotografen met een sterretje voor hun naam hebben al gestemd, zouden de andere dit ook even willen doen? Zo weten de modellen ook waar ze aan toe zijn. :)

_Chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 19:40

Ik ben sowieso van plan iets te laten afdrukken :) Want het lukt mij zelf nooit om een mooie actie foto van Rix te maken, wat ik onwijs jammer vind. En wie weet nog ergens een leuk foto van hem en mij (die heb ik nog helemaal niet, maak vaak zelf de foto's :') ) Maar dat is natuurlijk weer minder portfolio geschikt voor de meeste fotografen..

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-12 19:41

Lauwttje schreef:
Ik ben sowieso van plan iets te laten afdrukken :) Want het lukt mij zelf nooit om een mooie actie foto van Rix te maken, wat ik onwijs jammer vind. En wie weet nog ergens een leuk foto van hem en mij (die heb ik nog helemaal niet, maak vaak zelf de foto's :') ) Maar dat is natuurlijk weer minder portfolio geschikt voor de meeste fotografen..

Inderdaad maar ik wil ook graag een foto van ons samen en de kans is groter dat juist díe nabesteld worden.
Qua actiefoto denk je dan aan agility? Want dan neem ik m'n hindernissen mee. :Y)

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-12 19:42

xPure schreef:
Fotografen:
1. Muriëlle -
3. Richard
4. Lalee_ (ovb) http://www.laubelle.tk
*7. Chantal33.
*10. elmo_browny (Bianca) | Nikon coolpix P500 of Canon 400D | http://biebzpictures.weebly.com/

De fotografen met een sterretje voor hun naam hebben al gestemd, zouden de andere dit ook even willen doen? Zo weten de modellen ook waar ze aan toe zijn. :)

_Chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 20:04

xPure schreef:
Lauwttje schreef:

Inderdaad maar ik wil ook graag een foto van ons samen en de kans is groter dat juist díe nabesteld worden.
Qua actiefoto denk je dan aan agility? Want dan neem ik m'n hindernissen mee. :Y)

Ja, foto's van mij en hondje samen word zeeeeer blij van! *\o/* Daar word er sowieso een van nabesteld op canvas (als dat bij de betreffende fotograaf kan, of als die gene origineel bestand verkoopt)

Qua actiefoto's bedoel ik meer gewoon renfoto's. Die lukken mij nooit, alleen als hij stil staat. Hij is te snel voor mij, en ik kan mijn camera nog niet optimaal instellen. (al heb ik het na de beginners meeting niet meer geprobeerd bij m'n honden)

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-12 20:07

Lauwttje schreef:
xPure schreef:

Ja, foto's van mij en hondje samen word zeeeeer blij van! *\o/* Daar word er sowieso een van nabesteld op canvas (als dat bij de betreffende fotograaf kan, of als die gene origineel bestand verkoopt)

Qua actiefoto's bedoel ik meer gewoon renfoto's. Die lukken mij nooit, alleen als hij stil staat. Hij is te snel voor mij, en ik kan mijn camera nog niet optimaal instellen. (al heb ik het na de beginners meeting niet meer geprobeerd bij m'n honden)

Aha! Dat vind ik ook ontzettend gaaf maar helaas ben ik bang mijn hond niet los te kunnen laten. 8)7

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 20:28

Ik heb even gemist of er nu al een vaste datum en locatie is. Kan iemand me even bijpraten? ;) Ben benieuwd of iemand stemt op onze Japseflaps. Zou leuk zijn, wat mooie foto's van hem. Maar begrijp ik goed dat er voor de foto's betaald moet worden, en wellicht flink ook? Ik dacht begrepen te hebben (daar heb ik op pagina 1 nog naar gevraagd ook) dat je misschien wat via de mail kon krijgen van de shoot? Niet dus? :(

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-12 20:29

dierfysio schreef:
Ik heb even gemist of er nu al een vaste datum en locatie is. Kan iemand me even bijpraten? ;) Ben benieuwd of iemand stemt op onze Japseflaps. Zou leuk zijn, wat mooie foto's van hem. Maar begrijp ik goed dat er voor de foto's betaald moet worden, en wellicht flink ook? Ik dacht begrepen te hebben (daar heb ik op pagina 1 nog naar gevraagd ook) dat je misschien wat via de mail kon krijgen van de shoot? Niet dus? :(

Nog geen vaste datum, de locatie is in [plaatsnaam]. Je krijgt de foto's via je mail me copyright erop, het nabestellen kost geld. :)

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 20:34

xPure schreef:
dierfysio schreef:

Nog geen vaste datum, de locatie is in Leersum. Je krijgt de foto's via je mail me copyright erop, het nabestellen kost geld. :)

Duidelijk, dankje! Ik hoor graag wanneer het is, en of het gewenst is als we komen, en zo ja: hoe laat. Ik kan er in een half uur zijn, maar wil liever niet de hele dag blijven ivm kleine kindjes thuis en dat onze hond nog erg jong is.

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 20:34

xPure schreef:
dierfysio schreef:

Nog geen vaste datum, de locatie is in Leersum. Je krijgt de foto's via je mail me copyright erop, het nabestellen kost geld. :)

Duidelijk, dankje! Ik hoor graag wanneer het is, en of het gewenst is als we komen, en zo ja: hoe laat. Ik kan er in een half uur zijn, maar wil liever niet de hele dag blijven ivm kleine kindjes thuis en dat onze hond nog erg jong is.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-12 20:37

dierfysio schreef:
xPure schreef:
Nog geen vaste datum, de locatie is in [plaatsnaam]. Je krijgt de foto's via je mail me copyright erop, het nabestellen kost geld. :)

Een paar pagina's terug staat een lijst waar je in kunt zeggen wanner je kan, zo kies ik de datum uit wanneer de meeste mensen kunnen. Deze wil ik het liefste dit weekend de datum bekend maken zodat het makkelijk is met plannen etc. Verder zijn de fotografen aan het stemmen op dit moment.

Ik ben van plan een ochtend- en middaggroep te doen, ik wil mensen dán weer laten kiezen of ze 's middags willen of 's ochtends.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-12 20:38

Zaterdag 5 januari:
- Madelon (F)
- Karina_1979 (M)
- xPure (M)
- Lauwttje (M)
- Nicole (M)
- Lalee_ (F)
- sammy_xxs (M)

Zondag 6 januari:
- xx_kelly_xx (M)
- Karina_1979 (M)
- Muurp (F)
- xPure (M)
- Lauwttje (M)
- FerroSandy (M)
- janntjuh (F)
- Nicole (M)
- Lalee_ (F)
- sammy_xxs (M)

Zaterdag 12 januari:
- Madelon (F)
- Karina_1979 (M)
- Muurp (F)
- xPure (M)
- Nicole (M)
- Lalee_ (F)
- sammy_xxs (M)

Zondag 13 januari:
- xx_kelly_xx (M)
- Karina_1979 (M)
- Muurp (F)
- xPure (M)
- FerroSandy (M)
- janntjuh (F)
- Nicole (M)
- Lalee_ (F)
- sammy_xxs (M)

Zaterdag 19 januari:
- Madelon (F)
- Karina_1979 (M)
- Muurp (F)
- xPure (M)
- Lauwttje (M)
- sammy_xxs (M)

Zondag 20 januari:
- xx_kelly_xx (M)
- Karina_1979 (M)
- Muurp (F)
- xPure (M)
- Lauwttje (M)
- FerroSandy (M)
- Janntjuh (F)
- Nicole (M)
- sammy_xxs (M)
- xxNiien (F)

Zaterdag 26 januari:
- Karina_1979 (M)
- xPure (M)
- Nicole (M)
-sammy_xxs (M)

Zondag 27 januari:
- xx_kelly_xx (M)
- Karina_1979 (M)
- FerroSandy (M)
- janntjuh (F)
- Nicole (M)
- sammy_xxs (M)
- xxNiien (F)

Lalee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 20:38

xPure schreef:
Lalee_ schreef:

Dat weet ik, maar ik bedoel niet dat ik bij jou 5 x 5,- uit ga geven en dan vervolgens bij iemand anders ook weer. Ik ben van plan te gaan proberen bij elke fotograaf iets uit te zoeken maar als ik het niets vind ga ik er zeker niet voor betalen.. Dat lijkt mij eerlijk gezegd logisch.

Nee, je bent natuurlijk nergens toe verplicht, maar ik wilde alleen even aangeven dat 5,- een redelijke prijs is voor een origineel bestand, omdat op de vorige pagina stond dat iemand niet 5,- per foto ging uitgeven :)

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-12 20:41

Lalee_ schreef:
xPure schreef:

Nee, je bent natuurlijk nergens toe verplicht, maar ik wilde alleen even aangeven dat 5,- een redelijke prijs is voor een origineel bestand, omdat op de vorige pagina stond dat iemand niet 5,- per foto ging uitgeven :)

Aha! Het ligt eraan, als ik 10 foto's neemt is het wel heel duur, maar dat mag iedere fotograaf voor zich bepalen toch?

Zou jij je top 10 ook even door kunnen sturen? O:)

Lalee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 20:46

Ik heb hem net gestuurd :)

Ja iedere fotograaf heeft zijn eigen prijzen. Als je ze afgedrukt wil hebben op 10x15 bijvoorbeeld is dat vaak goedkoper dan een origineel bestand.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-12 20:47

Lalee_ schreef:
Ik heb hem net gestuurd :)

Ja iedere fotograaf heeft zijn eigen prijzen. Als je ze afgedrukt wil hebben op 10x15 bijvoorbeeld is dat vaak goedkoper dan een origineel bestand.

Ik zag het ja! Bedankt. <3

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-12 20:47

Fotografen:
1. Muriëlle -
3. Richard
*4. Lalee_ http://www.laubelle.tk
*7. Chantal33.
*10. elmo_browny (Bianca) | Nikon coolpix P500 of Canon 400D | http://biebzpictures.weebly.com/

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 20:56

Ik reageer morgen op de pb.

Even tussendoor. Ik hou me aan mijn eigen afdrukprijzen, ik ga niet voor 5 euro originele bestanden uitdelen :n

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-12 20:59

Muurp schreef:
Ik reageer morgen op de pb.

Even tussendoor. Ik hou me aan mijn eigen afdrukprijzen, ik ga niet voor 5 euro originele bestanden uitdelen :n

Okee! Dat zou fijn zijn want ik wilde eigenlijk proberen vanavond een (voorlopige) lijst van de modellen die op dit moment mee mogen.

Natuurlijk mag dat :) Alle modellen moeten het met de fotograaf hebben over de prijzen, daar ga ik me niet mee bemoeien.

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 22:17

5 euro is inderdaad erg weinig voor origineel :P Maar hangt natuurlijk ook af van hoe 'goed' de fotograaf is. Dat beginnende fotografen 5 euro vragen kan ik begrijpen :)
Ik ga morgenavond stemmen.