Snackie schreef:Ik ga ook geen 200 euro uitgeven, en ook niet 5 euro per foto, maar ik wil best wat tegemoet komen, de fotografen staan ook niet voor niks
Inderdaad, ik vind dat het wel een normaal bedrag moet zijn.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xx_Kelly_xx schreef:Als DJ als model wordt gekozen en er zitten mooie foto's tussen (wat ik wel denk) dan ga ik zeker wat bestellen, we hebben geen recente foto's hier, dus dat zou mooi uitkomen. En mijn ma wilt er dan 1 op Canvas die kan ze dan naast onze overleden Newfoundlander Teef Balou hangen in de keuken.
Lalee_ schreef:5,- per foto (voor een origineel bestand) vind ik best kunnen hoor, de meeste fotografen vragen zelfs meer.
Lauwttje schreef:Ik ben sowieso van plan iets te laten afdrukkenWant het lukt mij zelf nooit om een mooie actie foto van Rix te maken, wat ik onwijs jammer vind. En wie weet nog ergens een leuk foto van hem en mij (die heb ik nog helemaal niet, maak vaak zelf de foto's
) Maar dat is natuurlijk weer minder portfolio geschikt voor de meeste fotografen..
xPure schreef:Fotografen:
Naam | Camera | Evt. Site
1. Muriëlle -
2. Tezzy - Nikon D200 - http://www.tezzy.nl
3. Richard
4. Lalee_ (ovb) http://www.laubelle.tk
5. Janntjuh (Janneke) | Nikon D3100
6. Madelon (MadelonSunny) | Nikon D5000 | MdG Fotografie
*7. Chantal33.
8. Mayling27 (Nadine) |Canon D1000 | http://www.nadinefotografie.nl
9. _caitlinnn (caitlin) | Canon eos D650
*10. elmo_browny (Bianca) | Nikon coolpix P500 of Canon 400D | http://biebzpictures.weebly.com/
De fotografen met een sterretje voor hun naam hebben al gestemd, zouden de andere dit ook even willen doen? Zo weten de modellen ook waar ze aan toe zijn.
xPure schreef:Lauwttje schreef:Ik ben sowieso van plan iets te laten afdrukkenWant het lukt mij zelf nooit om een mooie actie foto van Rix te maken, wat ik onwijs jammer vind. En wie weet nog ergens een leuk foto van hem en mij (die heb ik nog helemaal niet, maak vaak zelf de foto's
) Maar dat is natuurlijk weer minder portfolio geschikt voor de meeste fotografen..
Inderdaad maar ik wil ook graag een foto van ons samen en de kans is groter dat juist díe nabesteld worden.
Qua actiefoto denk je dan aan agility? Want dan neem ik m'n hindernissen mee.
Lauwttje schreef:xPure schreef:
Inderdaad maar ik wil ook graag een foto van ons samen en de kans is groter dat juist díe nabesteld worden.
Qua actiefoto denk je dan aan agility? Want dan neem ik m'n hindernissen mee.
Ja, foto's van mij en hondje samen word zeeeeer blij van!Daar word er sowieso een van nabesteld op canvas (als dat bij de betreffende fotograaf kan, of als die gene origineel bestand verkoopt)
Qua actiefoto's bedoel ik meer gewoon renfoto's. Die lukken mij nooit, alleen als hij stil staat. Hij is te snel voor mij, en ik kan mijn camera nog niet optimaal instellen. (al heb ik het na de beginners meeting niet meer geprobeerd bij m'n honden)
dierfysio schreef:Ik heb even gemist of er nu al een vaste datum en locatie is. Kan iemand me even bijpraten?Ben benieuwd of iemand stemt op onze Japseflaps. Zou leuk zijn, wat mooie foto's van hem. Maar begrijp ik goed dat er voor de foto's betaald moet worden, en wellicht flink ook? Ik dacht begrepen te hebben (daar heb ik op pagina 1 nog naar gevraagd ook) dat je misschien wat via de mail kon krijgen van de shoot? Niet dus?
xPure schreef:dierfysio schreef:Ik heb even gemist of er nu al een vaste datum en locatie is. Kan iemand me even bijpraten?Ben benieuwd of iemand stemt op onze Japseflaps. Zou leuk zijn, wat mooie foto's van hem. Maar begrijp ik goed dat er voor de foto's betaald moet worden, en wellicht flink ook? Ik dacht begrepen te hebben (daar heb ik op pagina 1 nog naar gevraagd ook) dat je misschien wat via de mail kon krijgen van de shoot? Niet dus?
Nog geen vaste datum, de locatie is in Leersum. Je krijgt de foto's via je mail me copyright erop, het nabestellen kost geld.
xPure schreef:dierfysio schreef:Ik heb even gemist of er nu al een vaste datum en locatie is. Kan iemand me even bijpraten?Ben benieuwd of iemand stemt op onze Japseflaps. Zou leuk zijn, wat mooie foto's van hem. Maar begrijp ik goed dat er voor de foto's betaald moet worden, en wellicht flink ook? Ik dacht begrepen te hebben (daar heb ik op pagina 1 nog naar gevraagd ook) dat je misschien wat via de mail kon krijgen van de shoot? Niet dus?
Nog geen vaste datum, de locatie is in Leersum. Je krijgt de foto's via je mail me copyright erop, het nabestellen kost geld.
dierfysio schreef:xPure schreef:Nog geen vaste datum, de locatie is in [plaatsnaam]. Je krijgt de foto's via je mail me copyright erop, het nabestellen kost geld.
Duidelijk, dankje! Ik hoor graag wanneer het is, en of het gewenst is als we komen, en zo ja: hoe laat. Ik kan er in een half uur zijn, maar wil liever niet de hele dag blijven ivm kleine kindjes thuis en dat onze hond nog erg jong is.
xPure schreef:Lalee_ schreef:5,- per foto (voor een origineel bestand) vind ik best kunnen hoor, de meeste fotografen vragen zelfs meer.
Dat weet ik, maar ik bedoel niet dat ik bij jou 5 x 5,- uit ga geven en dan vervolgens bij iemand anders ook weer. Ik ben van plan te gaan proberen bij elke fotograaf iets uit te zoeken maar als ik het niets vind ga ik er zeker niet voor betalen.. Dat lijkt mij eerlijk gezegd logisch.
Lalee_ schreef:xPure schreef:
Dat weet ik, maar ik bedoel niet dat ik bij jou 5 x 5,- uit ga geven en dan vervolgens bij iemand anders ook weer. Ik ben van plan te gaan proberen bij elke fotograaf iets uit te zoeken maar als ik het niets vind ga ik er zeker niet voor betalen.. Dat lijkt mij eerlijk gezegd logisch.
Nee, je bent natuurlijk nergens toe verplicht, maar ik wilde alleen even aangeven dat 5,- een redelijke prijs is voor een origineel bestand, omdat op de vorige pagina stond dat iemand niet 5,- per foto ging uitgeven
Muurp schreef:Ik reageer morgen op de pb.
Even tussendoor. Ik hou me aan mijn eigen afdrukprijzen, ik ga niet voor 5 euro originele bestanden uitdelen