Ik hou het bij m'n eigen camera hoor, nog genoeg te ontdekken Dat AI Servo en weet ik wat is toch even wennen. Wat een functies heb ik ineens ik weet nu wat ik al die jaren gemist heb.
Ben ook blij met mijn groepje! En ook al zou ik bij onbekende zitten voor mij, geen probleem. Het is leuk om nieuwe mensen te ontmoeten Maar me groepje is leuk zo!!
3mensen is ook prima te doen hoor, heb bij veel meetings met drie personen in een groepje gezeten, Goed met elkaar communiceren en iedereen heeft sowieso zijn eigen stijl dus dezelfde foto's krijg je niet echt
Zijn er nog (bij voorkeur fotografen) mensen die eventueel paaltjes en lint mee kunnen nemen? Voor losfoto's, of zeggen sowieso alle modellen ''ik doe dat liever niet met mijn paard''
Onze Shire kan wel los tussen een draadje hoor, geen probleem !
Lara
Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-13 09:23
Top !
Ik was gisteren al met Jill Dino op de foto wezen zetten in de sneeuw, samen met de ''sletlander'' Bonfire, die telkens even mooi met haar billen mocht schudden voor dino
& Dino kan nu steigeren op commando Nouja het was niet geheel op commando, maar hij kreeg ineens door dat we het truucje van m wilde zien en hij werd helemaal enthausiast
Hoi Allemaal! Zoals sommige misschien al gezien hebben, zijn Dino en ik toch aan het vooruitgaan op de steiger! We oefenen eigenlijk helemaal niet, maar hoe meer mensen er kijken, hoe mooier meneer het vind!
Hij is zijn schimmel jasje aan het uittrekken, en daar komt toch weer een schitterend licht valkje onder vandaan.. Wij hebben er zin in!!