Ik heb een grote auto, met achterste gedeelte helemaal leeg (geen stoelen) waar je makkelijk genoeg ruimte hebt om je in om te kleden . Moeten we wel bij de auto kunnen
Parkeerplaatsen liggen er wel een eindje vandaan. Dus dat gaat hem niet worden Je kan eventueel wel een jasje er overaan doen en bij andere fotograaf het jasje uit. Ofzo
Helaas moet ik Emma (model) afmelden! Ze mag niet van d'r moeder omdat haar vader dan niet thuis is. Dus haar moeder heeft liever niet dat ze gaat. Er kan dus een reservemodel mee!
Als dr pa geen Rallyrijden had was ze waarschijnlijk wel meegegaan, maar dat is niet zo. Zit niets anders op, en nu komen we met z'n 3e (2 fotografen + 1 visagiste) gewoon gezellig alsnog
De ideeën die voorbij komen zijn erg leuk. Ik zal binnenkort ook eens inspiratie op gaan doen op Deviant Art. Daar zitten meestal wel leuke dingen bij.
Hoelang hebben de visagisten nodig ?? En wie van de modellen willen daar gebruik van maken? Dan weet ik hoelaat de visagisten, modellen en ikzelf aanwezig moeten zijn!
Nagini
Geplaatst: 20-02-13 21:31
Toppie!
Ik zou wel graag visagie willen.. Smokey eyes of iets, echt mooie zou ik graag eens 'n keer willen.
Loeky01
Geplaatst: 20-02-13 21:43
Als alle modellen in een Quote alles willen aangeven, zal ik het sowieso aan Lisa doorspelen wat voor tijd zij nodig denkt te hebben! Gaat vroeg voor ons worden