Ja mischien zijn er mensen die het leuk vinden om met twee arabische volbloed hengsten over het strand te rennen. Kunnen wij een terasje doen
myrnaV
Geplaatst: 25-01-13 20:41
Yack kan helaas niet mee doen dit jaar aan de fotoshoot. Hij is gisteravond geopereerd aan een scheur in zijn kootbeen (en hij is ook meteen gecastreerd). De herstel periode is 6 tot 9 maanden.
We moeten nog maar zien of hij de oude word maar ik heb goede hoop!
Vele fotografen die meegaan, zijn volgens mij studenten en die werken op zaterdag. (ik ook)
geshahquille
Geplaatst: 27-01-13 21:51
Smorgens tot twaalf uur mag wel en smidags zou je dan eventueel de duinen in kunnen ook heel mooi om foto,s te maken. Maar dan moet je denk ik weer even kijken wie wat dan wil duinen of strand.
Kan mij nog wel een keer Hargen herinneren dat boswachters net op de parkeerplaats kwamen toen net alle trailers weg waren. Er had vast iemand geklikt dat we op het strand waren.
En de andere keer dat we net een paar honderd meter naast het ruiterpad aan het fotograferen waren. Hebben we ook een waarschuwing voor gekregen.
Ik herinner me nog een meeting in Leusden, waar de politie het terrein op reed en gelukkig omdraaide Of op de Posbank, daar kwam staatsbosbeheer ook langs. We moesten inpakken