Oee Zaterdag onze eerste onderlinge wedstrijd, puur evaring op doen voor Januari als ik officeel ga starten.. De galop is nog niet helemaal zo goed. Maar heb er wel zin in.
Cavalia
Geplaatst: 07-11-12 10:04
winia4ever schreef:
Gaaf, heb er zo zin in, het word duimen op mooi droog weer!.
Inderdaad!! vooral droog hahaha.
NienSCHaap
Geplaatst: 07-11-12 10:07
Cavalia schreef:
winia4ever schreef:
Gaaf, heb er zo zin in, het word duimen op mooi droog weer!.
Inderdaad!! vooral droog hahaha.
Mijn duimen draaien overuren en ik ben al bezig met de zonnedans
Cavalia
Geplaatst: 07-11-12 10:08
Hahaha, dat wil ik ook wel op de foto
NienSCHaap
Geplaatst: 07-11-12 10:13
Kijk maar het werkt wel de zon schijnt prachtig ja ik zie er niet uit in me niks doe kleren op vakantie ik liet even zien hoe je moest watertrappelen
Maar het word tijd dat jullie het ook gewoon proberen
Cavalia
Geplaatst: 07-11-12 10:20
Hahahahaha! you made my day!
geweldig. hmm, dan ga ik hem ook maar eens doen. t regent hier ondertussen lekker door.
daphneM
Geplaatst: 07-11-12 11:10
ben net buiten geweest maar helaas! Gedanst maar nee hoor het ging zelfs van Droog naar regen..
Misschien de verkeerde dans gedaan..
_l_amanda_l_
Geplaatst: 07-11-12 13:17
sta jij verdorie de regendans te doen?? TSSSSS, ga je schamen
Heb er ook zin in! Als het maar niet ijzelt of giet ben ik al gauw blij...
Oh nee ik ga onder een steen zitten dan mij niet gezien. Inderdaad het gaat niet regenen ! blijft gewoon droog
Cavalia
Geplaatst: 07-11-12 16:35
hahaha, laten we t daar maar ophouden:D. k denk dat ik n donkerblauw dekje met zo'n wit kruis op mn paard gooi en witte bandages. dat is niet storend toch? (k heb dr zooo super veel verstand van , not)
Hooi! Nu definitief dat Karen en ik met Zara en Wubha komen! Zara kan niet onder het zadel, ze is nog bezig met beleren. Wubha gaat denk ik wel lukken met mn rib, moet nog even wat rustig aan doen denk ik qua rijden maar iemand anders rijd haar tijdelijk dus ik hoooop dat het lukt, en anders verdoof ik mezelf gewoon
Ik rijd soiezo niet maar het gaat de laatste tijd best wel goed met haar dus wou volgende week even kijken hoe het rechtuit bij ons in het bos gaat dan wou ik er eventueel met de meeting heel even opkruipen en een rechte lijn rijden stiekem zou ik nog een paar rij foto's willen van ons namelijk maar goed als ze het niet trekt dan houd het op zeg maar
Voor mijn mini heb ik een Amerikaanse houten showcart en sinds dit weekend een prachtig nieuw showtuig, is er belangstelling voor om Shock Wave aangespannen te fotograveren?
Het hoofdstel van mijn nieuwe tuig.
Het karretje, dit is niet Shock Wave maar mijn andere zwart bonte mini.
Persoonlijk zou ik als fotograaf liever alleen je paardje op de foto zetten, zonder karretje. Maar wellicht dat een ander daar juist weer heel anders over denkt
Daarom vraag ik het hier ook, want het is best veel matriaal om mee te slepen (neem namelijk ook nog mijn trainingstuig en kar mee omdat ik na de shoot nog even in het bos wil gaan rijden en dat niet met mijn show spul wil doen).
Zelf vind ik foto's zonder kar ook leuker omdat ik regelmatig shows foto's koop en daar zijn er genoeg bij met kar.