oei, ik zie net dat een vriendin hier zaterdag is! Ik wil wel mee maar dan moeten we samen.. Mán ik wil dit echt niet afzeggen!!! zo dichtbij gave modellen..
Lotte (HijedelaLuna) doet de organisatie, dus ik denk dat we haar antwoord even af moeten wachten of Mandy mee kan. Ik neem aan dat ze dan als fotograaf mee wil?
als ze niet mee mag als fotograaf kan ze ook gewoon mee als hulpje, helpen paarden lokken en vasthouden, of overzichtsfoto's maken bijv. ? ik snap dart jullie dat anders niet eerlijk vinden
Jorinda
Geplaatst: 16-10-12 00:09
Mossel schreef:
Die zou dan dus voorgetrokken worden op de andere omdat ze met een vriendin mee gaat... Bijzonder..
Ja dat zou ik dus oneerlijk vinden Maar het hangt dan van Lotte af..
haha, Ik snap dat Mandyr als fotograaf niet voorgaat hoor Maar als ze meekan voor bijv. paarden afleiden dat ze leuk kijken, helpen dieren vasthouden etc. En miss wat overzichtfoto's schiet ? als ze dat ook leuk vind Want dan kan ik ook mee haha,
Wie rijden er nou met mij mee? Ik doe even boktnamen hoor Elvi_Elisa Hinkewal En er was nog iemand, wie was dat nou??
Caily
Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-12 15:06
Volgens mijn bestand heeft iedereen verder eigen auto. Miss was het plan Daniella?
Jammer Daan... Wie weet een volgende keer
Wat mij betreft mag mossel mee om mee te draaien als fotograaf, zij was net wat eerder. Mandy is uiteraard ook welkom en kan in overleg met Elvi meedraaien. Op een voorwaarde, dat de partner fotograaf van Elvi daar geen last van heeft!! Dus bij het schieten van modelfoto's gaan Elvi en partner voor op Mandy, als blijkt dat drie teveel is dan inderdaad maar overzichtplaatjes schieten, paarden leuk laten kijken, enz. enz.