Had ik hier nou al mensen beloofd mee te mogen rijden?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

hinkewal schreef:Zoals ik al zei kan ik wel mee, maar alleen 's midags

Hij is niet snel onder de indruk van andere honden, haha. Tot nu toe alleen nog niet echt meegemaakt trouwens. Ja hij was wel nieuwsgierig naar grote honden bij de dierenarts tijdens de enting maar daar heb ik hem niet echt kennis mee laten maken. Voor de rest is hij alleen kleine hondjes gewend.
 Hij is niet snel onder de indruk van andere honden, haha. Tot nu toe alleen nog niet echt meegemaakt trouwens. Ja hij was wel nieuwsgierig naar grote honden bij de dierenarts tijdens de enting maar daar heb ik hem niet echt kennis mee laten maken. Voor de rest is hij alleen kleine hondjes gewend. 'zit' gaat wel goed, maar meneer is nieuwsgierig én oost-indisch doof + een handje van om snel weg te lopen als ie weet dat ie bij me moet komen of zo, dus denk dat het beter is dat ik hem sowieso vasthoud
 'zit' gaat wel goed, maar meneer is nieuwsgierig én oost-indisch doof + een handje van om snel weg te lopen als ie weet dat ie bij me moet komen of zo, dus denk dat het beter is dat ik hem sowieso vasthoud  

Cintha is een Golden Retriever kruising, Britta een Rottweiler, King een Dobermann en Jody een Herder
 Cintha is een Golden Retriever kruising, Britta een Rottweiler, King een Dobermann en Jody een Herder  Dat bedoelde ik meer haha.
 Dat bedoelde ik meer haha.
 naja, kan ie daar ook meteen mooi aan wennen! Denk dat dat wel goed komt, hij is niet zo snel bang.
 naja, kan ie daar ook meteen mooi aan wennen! Denk dat dat wel goed komt, hij is niet zo snel bang. Als iemand met me mee zou kunnen was het ook handiger geweest maar ik zal alleen met hem komen dus dan is een lijntje beter. En ach, als die wel weggewerkt kan worden... Dan zou dat wel fijn zijn
 Als iemand met me mee zou kunnen was het ook handiger geweest maar ik zal alleen met hem komen dus dan is een lijntje beter. En ach, als die wel weggewerkt kan worden... Dan zou dat wel fijn zijn  

Dan is het goed!
 Dan is het goed! 

ik denk dat een pup net zo groot als hem is hahaha
 ik denk dat een pup net zo groot als hem is hahaha