Wat een leuk id! Jammer genoeg zie ik het laat.. Is er nog plaats voor 1 of 2 honden? (Bullmastiff en Franse bulldog)
Jorinda
Geplaatst: 06-10-12 01:07
hinkewal schreef:
Zoals ik al zei kan ik wel mee, maar alleen 's midags
Dat is erg lastig met plannen, maar ik hou het in mijn achterhoofd
Modellen inschrijvingen zijn gesloten, reserve modellen hebben we ook genoeg. Maar als er een nieuwe meeting komt, weten de mensen die het nu te laat weten, het als eerste
Vind het nu goed hoe het gaat met honden uit laten razen e.d. Pup mee is na mijn idee geen probleem, Zit is prima, je kan hem ook gewoon aan een lijntje houden? Denk dat de meeste fotograven dat eventueel wel weghalen en anders is het tocj gewoon niet anders?
Groot als in volwassen of groot als in groot? Hij is niet snel onder de indruk van andere honden, haha. Tot nu toe alleen nog niet echt meegemaakt trouwens. Ja hij was wel nieuwsgierig naar grote honden bij de dierenarts tijdens de enting maar daar heb ik hem niet echt kennis mee laten maken. Voor de rest is hij alleen kleine hondjes gewend.
Maar goed, denk dat ik hem toch aangelijnd houd 'zit' gaat wel goed, maar meneer is nieuwsgierig én oost-indisch doof + een handje van om snel weg te lopen als ie weet dat ie bij me moet komen of zo, dus denk dat het beter is dat ik hem sowieso vasthoud
Groot als in volwassen en groot haha Cintha is een Golden Retriever kruising, Britta een Rottweiler, King een Dobermann en Jody een Herder Dat bedoelde ik meer haha.
Dan denk ik dat dat wel verstandig is ja, haha. Voor je hem kwijt bent, dat moeten we niet hebben natuurlijk.
Haha oef! Die zijn wel heel groot dan naja, kan ie daar ook meteen mooi aan wennen! Denk dat dat wel goed komt, hij is niet zo snel bang.
Ja precies! Als iemand met me mee zou kunnen was het ook handiger geweest maar ik zal alleen met hem komen dus dan is een lijntje beter. En ach, als die wel weggewerkt kan worden... Dan zou dat wel fijn zijn
haha hoe groot denken jullie dat gucci is dan.. ik denk dat een pup net zo groot als hem is hahaha
Rianne_
Geplaatst: 11-10-12 09:34
susanne_m schreef:
plusminus 70 cm groot.. haha! Hij is wel heel lief voor kleintjes, dan is ook niet zo ruw als met een grotere hond.
Haha dat scheelt! Hummer red zich er vast wel mee
Marrit89
Geplaatst: 11-10-12 16:31
De planning is ook vanaf hier prima te zien!
Balou net weer opgehaald van de trimmer, ziet er weer piekfijn uit. Nu kunnen de haren weer mooi in model groeien voor 11 november Ziet het er dan in ieder geval niet zo keurig/pas geknipt uit.
Heeft iemand al een beetje zicht op het weer? We hopen natuurlijk op weer zoals vandaag; mooi droog en de zon erbij!