Waarom steeds andere fotografenkoppels? Niet handiger om steeds dezelfde koppels aan te houden?
loveslimpie
Geplaatst: 15-10-12 15:17
Uit mijn ervaring is het wisselen geen probleem, en een meeting is naast het fotograferen een uitgelezen kans om nieuwe dingen te leren van verschillende personen
Ben ik het helemaal mee eens... Ik vind het ook zeer zeker niet erg als mensen mij "kritiek" geven om te zeggen hoe ik het niet moet doen, en hoe ik het beste wel kan doen... Het is voor mij ook vooral een leer moment.. En ik zou ook heel graag aan andere tijdens het fotografen soms willen vragen hoe ik het beste kan doen.....
mocht iemand dat liever niet hebben, zeg het me dan alvast...
Ah oke, maar dan snap ik het beter als fotografen vanuit dat oogpunt meedoen. Helemaal geen enkel probleem om elkaar feedback te geven, zolang fotografen hun eigen stijl proberen vast te houden, want dat vind ik altijd erg belangrijk!
Hahaha ik heb ook niet echt een stijl haha Maar ik snap niet echt wanneer nu de portret of losgooifoto's worden gemaakt, of ben ik nu weer dom bezig haha
Even een routebeschrijving. Als je vanuit Nijmegen richting de BP in Nieuw Bergen rijd (Rijksweg 27) Kan je na de BP links afslaan, deze weg kun je volgen, aan het einde van de weg kan je kiezen links of rechts ga dan rechtsaf! Deze weg volg je met de bocht mee (bocht loopt naar links) Als je de weg volgt kom je bij een verhoogde kruising deze steek je over als je deze weg door volgt kom je bij een Tsplitsing en daar moet je links. Dan zie je het vanzelf.
Dit is uit het hoofd gedaan hoop dat het zo klopt.
Met vriendelijke groet, Daphne Vermeulen Photography & Design