Fotomeeting 19 augustus Oostvoornse duinen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ludique96

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 11:00

Jammer dat ik geen trailer tot beschikking hebt en alleen een paardje die niet meer onder het zadel word bereden (Vanwege artrose) ander had ik mezelf wel willen aanmelden :)

LynnDenise

Re: Fotomeeting 19 augustus Oostvoornse duinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 12:09

Jammer Ludique

Even een oproepje tot emmers en water, dat lijkt me niet overbodig met die hitte voor de paarden? Kunnen er een paar mensen zo veel mogelijk mee nemen? Ik zal ook kijken of ik een paar flessen water kan vullen. Emmers heb ik niet.

VeraW

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 14:08

IK kan ook wel wat flessen water meenemen. GOed idee lynn :)

Seasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 14:57

Ik hoorde van Henke dat er een plekje vrij was.voor model? Ik heb 4 paarden, dus keuze genoeg... :+

xhenkexspons

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 15:00

Ik kan 1 emmer meenemen denkik :)

coldsummers

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 15:18

Pip (seasons): Neem four mee!

Kingloveyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 15:38

In de middag is de plek al vergeven aan een stgenootje!

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 16:11

Zou het echt niet druk zijn op het strand, bij het weer dat ze voorspellen? ma is ook bang dat we in de file komen .

butengeweun

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 16:24

voor geen file rij je de A 15 door naar oostvoorne dus niet de afslag naar N57 (rockanje) en dan zo naar het strand. Je kan dan dwars door oostvoorne wel wat bochtiger dat is de eerste rotonde rechtsaf dan alsmaar rechtdoor (weg volgen) totdat je bordjes 2e slag ziet staan en dan kan je meestal goed doorrijden.
Of je neemt niet de rotonde maar gaat rechtdoor dan bij eerste afslag rechtsaf. Doorrijden totdat je bij een bocht komt met bordjes rockanje en dan rij je door dorp heen. De tom tom leidt dan verder.
Maar als dat moet kan ik altijd z'n mooi plaatje maken als het moet.

Op het strand zal het druk zijn daarom heb ik al gezegt dat ik niet met mama en veulen het strand op ga dit was ook niet de bedoeling van de shoot die was volgens mij duinen.

Wat de meest veilige manier is maar dat is wel wat anders is 1 groep vroeg in de ochtend dus tussen half 9 en half 10 en de de 2e rond 7 uur in de avond dan heb je hele veilige tijden voor paarden die het niet gewend zijn.

Zelf wil ik iedergeval vragen of bij heel mooi weer de ochtendgroep rond half 10 al mag beginnen want dan ben je net wat eerder klaar en heb je ook nog geen grote drukte.

AngieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 19:00

Oke dan kom ik kijken als het mag van mijn moeder ,

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 12:11

Bedankt voor de uitleg! Komt helemaal goed! Is er evt iemand die ik kan bellen als we er echt niet uit komen zondag? :)

Leuk Joelle :D

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 14:24

Daantje heb je geen pb van mij gehad?

Oei het word echt warm zondag, ik heb al een oproep gedaan voor water voor de paarden, maar het lijkt me verstandig dat de paarden eigenaren dit zelf heel goed in de gaten houden. Ik gok dat ik voor mezelf al 2 liter nodig heb en met mijn camera erbij kan ik niet veel meer meenemen. Dus; trailers vullen met water en de paarden goed laten drinken voordat we op weg gaan :)
Ergens vind ik het niet verstandig om te gaan fotoshooten, maar ik heb 2 meerijders dus ik zal komen. Als ik die niet had gehad, had ik denk ik af gezegd. Daar ben ik dan even heel eerlijk in.
Denk ook niet dat rijfoto's erin zitten, maar daar moeten we maar naar kijken. Met 34 graden (en dus 40+ graden in de felle zon) lijkt het mij niet erg verstandig.

Ehm, wie bood van de middagploeg ook alweer zijn weide aan? Lijkt me verstandig dat je daar even alle middaggroep paarden kan ontvangen. Zou je het adres hier duidelijk neer willen zetten?

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 14:37

Geen pb gehad :=

coldsummers

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 15:18

Ik kan helemaal niks meenemen qua emmers. Ik kom onder de man dus ik kan zelf niet het nodige doen voor mijn paard qua emmers water. Als iemand een emmer extra mee zou willen nemen en of water zou dat heel erg fijn zijn. Ik neem zelf water mee (flessen voormezelf) Maar ik heb alleen een rugzak tot mijn beschikking.

Als we geen fotoshoot doen dan kom ik niet, wat ik dan wel erg jammer vind maar dat is dan niet anders. Voorlopig kom ik gewoon. Het weer valt echt wel mee. Je kan wel rijden hoor. Maar als er echt definitief besloten wordt om niet te gaan shoten maat een meeting, dan kan ik helaas niet komen. (Heb nog een driejarige merrie die ik moet inrijden, ben er vandaag afgevallen maar dat kwam omdat ze schrok). En met de foto's etc. er is nog de zee voor verkoeling. Dus ik vind het niet zo'n groot probleem om eerlijk te zijn.

Henke die wilde de middaggroep ontvangen maar dan moeten jullie even een bericht naar haar sturen.

Ook even een vraagje; hoe doen we het met foto's verkrijgen? Er is geen e-mail etc doorgegeven. Zou het wel fijn vinden.

En ik vind het ook erg handig om, stel het is te warm, groep 1 vroeger te doen en groep 2 rond 18.00? Sowieso zijn er niet veel mensen op het naaktstrand en zelf vind ik het geen probleem als er onbekende mensen op de foto staan.

AngieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 15:21

als ik kom kan is wel wat drinken mee nemen :)

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 17:20

Ik kom van ver en ik mag maandag weer om half 6 op. Een shoot in de avond klinkt perfect, maar met een shoot in de ochtend is dit voor mij echt een no-go.

Ik geef alleen mijn mening hier, niks staat vast. Ik ga kijken of ik iets met de tijden kan schuiven.

Wat ik fijn vind; om na de meeting een forum aan te maken waar elke fotograaf zijn foto's per model kan neerzetten. Daar kunnen de modellen ze dan weer afhalen. :)

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 17:22

Heimdallr schreef:
Sowieso zijn er niet veel mensen op het naaktstrand en zelf vind ik het geen probleem als er onbekende mensen op de foto staan.

Hier kom ik graag nog even apart op terug, een persoon wegwerken is de moeite niet en kan vrijwel elke fotograaf. Het is een wisselwerking. Jullie foto's op webformaat met logo en wij foto's voor onze portfolio. Dus we willen uiteraard de mooiste foto's schieten en daar niet heeeul veel aan hoeven bewerken :)

xhenkexspons

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 09:16

Ik heb nog geen enkele PB gehad, dus blijkbaar is het niet nodig, maar een beetje duidelijkheid is wel fijn.

VeraW

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 09:18

Wordt morgen nu de planning die we via pb hebben gehad en ook in het topic stond of veranderd er nog iets. Ja ik kan best begrijpen dat de ruiters niet willen galoperen maar stand fotos en stap/draf moet denk ik wel lukken. Ik neem iig water voor de paarden mee. Ow en ga de sluiproute die iemand in het topic gaf volgen ;P

coldsummers

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 10:27

Ik vind het allemaal een beetje rommelig. Foto's afhalen van bokt zelf vind ik persoonlijk irritant. Is picasso geen optie? Dan heb je alles geuploa en stuur je de link via pb. Wil niet dat de foto's ergens anders te zien zijn zonder dat ik het weet. Bokt zit iedereen op en kunnen mensen het erzo afhalen.

VeraW

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 10:53

Volgens mij wordt er een fotoforum gemaakt. Per paard op dat forum een apart mapje.
Werkt bij de vorige meeting iig goed.

butengeweun

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 10:55

Heimdallr schreef:
Ik vind het allemaal een beetje rommelig. Foto's afhalen van bokt zelf vind ik persoonlijk irritant. Is picasso geen optie? Dan heb je alles geuploa en stuur je de link via pb. Wil niet dat de foto's ergens anders te zien zijn zonder dat ik het weet. Bokt zit iedereen op en kunnen mensen het erzo afhalen.

mag ik zeggen dat ik dat vreemd vindt je meld je zelf aan en dan heeft de fotograaf ook rechten je kan dit zien als een portfolio shoot. Ze zetten je gratis op de foto terwijl het normaal geld kost.

Ik vindt op bokt zetten prima

lynn en lalee blijven de tijden zo of gaan we schuiven naar de avond het is nu al flink druk op bij het strand

AngieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 11:02

Dus jullie doen een avond shoot? of heb ik het fout gelezen? want als jullie dan nog dingentjes nodig hebben die ik heb kan ik die misschien voor jullie meenemen ! , want ik sta toch niet als model of ik ben toch geen fotograaf dus ik kom gewoon kijken :)

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 12:48

Het wordt lang zo warm niet meer als we weeronline moeten geloven.
Vandaag nog wel 31 graden maar voor morgen zeggen ze nog maar 26 graden en kans op een bui.

Een forum waar we gewoon alle foto's per paard opzetten o.i.d lijkt mij ook het handigste inderdaad.

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 13:23

Meiden ik heb vandaag absoluut geen tijd om alle mensen te pben. Als het goed is heeft iedereen mijn nummer,en heb ik alles in het topic gezet en wil ik gewoon het originele schema aanhouden.