Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Interesse bij nieuwe datum schreef:Fotografen
Gianti
Smee__
terrabeertje
Stumper_
Modellen
Femke_Tweety met Habibi
Tamaar88 met Doethy
x_anne_x met Lucky
Angelaa2 met Lizzy
Stumper_ schreef:Chips, topic helemaal niet meer in de gaten gehouden omdat het niet door zou gaan, jammer dat ik het gemist heb! Maar fijn om te lezen dat het gezellig was en ben benieuwd naar jullie foto's. Heb nu wel mooi van alles opgeruimd in huis.![]()
Een volgende keer ben ik er natuurlijk graag bij als dat qua planning lukt!Interesse bij nieuwe datum schreef:Fotografen
Gianti
Smee__
terrabeertje
Stumper_
Modellen
Femke_Tweety met Habibi
Tamaar88 met Doethy
x_anne_x met Lucky
Angelaa2 met Lizzy
Plutolover met enya
plutolover schreef:Chips, topic helemaal niet meer in de gaten gehouden omdat het niet door zou gaan, jammer dat ik het gemist heb! Maar fijn om te lezen dat het gezellig was en ben benieuwd naar jullie foto's. Heb nu wel mooi van alles opgeruimd in huis.![]()
Een volgende keer ben ik er natuurlijk graag bij als dat qua planning lukt!Interesse bij nieuwe datum schreef:Fotografen
Gianti
Smee__
terrabeertje
Stumper_
xLoki
Modellen
Femke_Tweety met Habibi
Tamaar88 met Doethy
x_anne_x met Lucky
Angelaa2 met Lizzy
Plutolover met enya
Geen idee of het zo mag, maar heb mezelf er even bijgezet. Anders hoor ik graag wie ik moet pben??
Femke_Tweety schreef:@Gianti,
Heb jij toevallig al contact gehad met de oorspronkelijke organisatoren?
Of zou één van de eerdere organistoren willen reageren?
Want op dit moment vind ik de stand van zaken wat onduidelijk.
Ik ben -indien gewenst- ook prima bereid om een ergens een hand uit te steken of mee te helpen.
Maar enige duidelijkheid zou fijn zijn in dat geval.
Ik zou het voor de 12 mensen (fotografen en modellen) die inmiddels hebben aangegeven graag een nieuwe datum te willen jammer vinden als dit uiteindelijk dood loopt.