Mij maakt het ook niet uit, Lightning is altijd leuk, maar de grote merrie is ook knap... Jij mag kiezen haha! Wanneer komen de veulentjes? (zag dat je grote dame gedekt is door Emir R, die is zéér chique! )
ik ruil niet hoor saskia, ik ben toch gewoon op de ochtend? Kan ook niet ruilen, aangezien Nynke met mij meerijd met de trailer...
zowel odette als lightning zijn 28 april uitgerekend (nu dus beiden lekker dik), dus als de kleine kindjes met pony's/honden meeting ergens in mei is, dan kan lightning met veulen mee Vorig jaar had Odette ook een emir r veulen en die was heel knap !! (ja he, Magda )
Mijn vader gaat niet meer mee helaas... Hij heeft van de week een klein operatietje gehad, en kan dus niet rijden wat hij wel had gehoopt. Ik ga hem er geen plezier mee doen om hem mee te nemen en dan potret foto's te maken . Dus dan komt er een plekje vrij voor een ander model. En MissToseland als je nog wil ruilen, kan dat eventueel met mij! Laat maar even weten .
Christa ochtend, corina middag en ojan niet! Ik heb de reservelijst erbij gepakt, want er was een plekje vrij.... Nu waren de 1ste 3 ook Harlingers en om toch een beetje variatie in de ploeg te houden, heb ik het baasje van Legend een pbtje gedaan of zij wilt komen
saskiaojan
Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-16 20:14
moor schreef:
Ik weet niet of er al een model op de "reserve" lijst staat maar ik zou met Legend ook wel HEEL graag eens meedoen aan een fotomeeting!!