Ik kwam nog 2 van die papieren lantaarntjes tegen, een rode en een paarse, zal ik die + kaarsjes meenemen? Misschien wel mooi op het einde van de avond die lichtjes. Als het niet te hard waait natuurlijk, niet dat die dingen in de fik staan.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JolisaJ schreef:Wat gaaf die cape! Super leuk!
Ik kwam nog 2 van die papieren lantaarntjes tegen, een rode en een paarse, zal ik die + kaarsjes meenemen? Misschien wel mooi op het einde van de avond die lichtjes. Als het niet te hard waait natuurlijk, niet dat die dingen in de fik staan.
Sjolvir schreef:Ik heb eventueel rook weet alleen niet of ze daar blij van worden en dat ze dan niet denken dat de boel daar in de fik staat..
(zit in blikje, kan je dan zo dicht doen en dan rookt het niet meer)
En haarstrijk kristallen, geen idee hoe ik die in mijn paard ga vastplakken heb helemaal geen stijltang, dus moet ik nog proberen te lenen.
En plekjes zitten er op Sjol ook.. 1 grote bult op d'r neus, maar dat is kenmerkend voor haar en litteken op haar hals (als veulen droes gehad) is ook echt kenmerkend voor haar.
Sjol heeft hele fotgenieke momentjes.. uche..
[ Afbeelding ]
Zowel bult als litteken te zien.
https://lh3.googleusercontent.com/-cod- ... G_6032.jpg
LoveUggs schreef:Ik heb wel een stijltang.. Maar zie daar maar een stopcontact te regelen haha
Citaat:[ Afbeelding ]