Ja eerst alleen de portret rondes, dan inderdaad de paddock gaan opzetten met zijn allen, allemaal tegelijk fotograferen en dan daarna met zijn allen het rijden
Marleen_vA
Geplaatst: 26-05-15 14:45
Ik zou het met Jitze wel willen proberen de paddock. ik wil dan alleen wel eerst aan de longeerlijn om te kijken wat hij doet (of hij respect heeft voor de grens).
Sowieso is het inderdaad handg om even af te tasten of er respect is voor het draad. En liever helemaal niet aan de longe of in de paddock, dan kan je meteen opzadelen en kan je gewoon als eerst meteen rijden. Maarr natuurlijk wel leuk als het uiteindelijk lukt! En proberen kan altijd, zolang het veilig blijft.
Nee, eerst gaan alle paarden een voor een in de paddock, de gene die klaar is gaat zadelen. Zodat als alle paarden geweest zijn in de paddock, kan de eerste beginnen met rijden.
Bokker13579
Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-15 15:58
hamsterfan schreef:
1 paard per keer? Dus eerst een paard in de paddock, wachten tot die gezadeld heeft, dan foto's maken, terug naar de paddock, weer hetzelfde deuntje.
Nee toch?
Nee eerst voor degene die losgooi foto's willen, losgooien en daarna gezamenlijk opzadelen en rijden
Ja dat weet ik Maar kwam in deze zin erg raar over vandaar haha
Bokker13579
Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-15 16:16
hamsterfan schreef:
Ja dat weet ik Maar kwam in deze zin erg raar over vandaar haha
Oh haha!
MZorro
Geplaatst: 26-05-15 16:21
hamsterfan schreef:
Helemaal niet aan longe of paddock? Juist wel! Zijn de mooiste foto's haha
Ohnee sorry! Maar ik las dacht ik dat er mensen waren dat die hun paarden liever niet zonder touwtje los lieten. En sommige paarden worden lekker vrolijk van het strand. Maar ik ben ook voor losgooien hoor!
Dat mag hoor! Moet ze mij even een pb sturen! Sorry dat ik het schema niet heb aangepast.. Heb het een beetje druk gehad vandaag, morgen red ik het. Als er nog mensen zijn die ook nog iemand weten voor een fotograaf graag morgen uiterlijk tot het eind van de middag even een berichtje sturen dan maak ik een schema, er is plaats voor 8 fotografen in totaal.