Ja inderdaad! En voor de portetfoto's, zal ik daarvoor mijn hoofdstel om doen of mijn touwhalster? Hoop voor dan ook mijn zelf ontworpen hoofdstel af te hebben, maar dat gaat denk ik niet lukken
Ik vind zowel portret foto's van alleen paard, net zo interessant als met de ruiter/eigenaar. Dus... bereid je maar voor: neem je mooiste kleding mee (mooiste rijset? ), haren in de krul en make'upje op
SCC
Geplaatst: 22-05-15 22:16
@Neskolay lijkt mij dat je samen met paard op de foto gaat en ook een paar van paard zelf.
@Mariett keuze van hoofdstel/halster ligt bij jezelf. misschien tussendoor snel wisselen dat je met beide optomingen foto's hebt ? Cool zelf gemaakt hoofdstel klinkt erg leuk !
Je komt dan bij restaurant de Trochreed. Er mogen geen trailers meer geparkeerd worden op hun parkeerplaats, maar die kunnen op een veldje er tegenover, dat echt aan het bos grenst. De fotografen kunnen hun auto wel kwijt bij de Trochreed denk ik. Volgens mij verzamelen we gewoon daar en lopen we dan met z'n allen naar de open plek.
Ik sta er iets voor 9.30 wel klaar bij de ochtendploeg en als we geen uitloop hebben ook wel bij de middagploeg. Heb nog ergens een plaatje van die route, die zet ik erin als ik straks de computer open.
Super dat het morgen mooi weer wordt! Zonnebrand maar mee. Magda en ik verzorgen de koffie en thee, iedereen een goed humeur mee We missen nog een fotograaf voor de ochtend, zal ejuniorjoost nog even vragen anders vul ik dat zelf op
Hee ik had nog gereageerd op je PB, maar gaat er toevallig iemand vanuit Leeuwarden? met wie ik mee kan rijden? Kom uit Wytgaard namelijk.. Als iemand daar ergens langs komt is het ook goed. En anders fiets ik eerst naar Leeuwarden.
Hier is overigens een klein kaartje. Je moet de oranje lijn volgen. Maar ik vermoed dat met dit volledige adres iedereen de gehele route voor jezelf kan bekijken? Dat is vaak makkelijker
wat hebben jullie trouwens het liefst bij de paarden om de benen ? niets, peeskappen of bandages
EJuniorJoost
Geplaatst: 23-05-15 13:25
Jovibo schreef:
wat hebben jullie trouwens het liefst bij de paarden om de benen ? niets, peeskappen of bandages
Ik vind bandages erg mooi staan
RianneH
Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-15 13:41
Hier de planning. Ketly (Marianne) was eerste reserve, maar die kon alleen 's middags. Daarom is Ejuniorjoost ook mee. De middag mag Marianne zich overal bij aansluiten, nu voor het gemak even in het laatste groepje gezet maar een ander vind ik ook oke. Heb overigens iedereen bij Boktnaam erin gezet
Jurre gister al gewassen, vandaag zijn manen en staart nog even gedaan en zijn baard getrimd. Morgenochtend even puntjes op de i en dan zijn wij er ook klaar voor
Tot morgenmiddag! (Zadel en alle toebehoren dienen vanaf de trailer al meegenomen te worden begrijp ik? Of is later opzadelen bij de trailer de bedoeling?)
Mag beide. Ik heb 15 min zadeltijd ingerekend, dus het kan zijn dat meenemen handig is, maar er is niet 100% zeker altijd iemand bij de spullen
Neskolay
Geplaatst: 23-05-15 16:28
Oké dank je. Owja nog een vraag aan de fotografen!
Ik vind zelf met portret een hoge neusriem erg mooi zonder sperriem. Alleen heb ik deze niet. Is het sperriem lusje ook weg te werken als ik de sperriem aflaat met portret foto's?
Nu maar hopen dat mijn verkoudheid wegzakt. Al een paar dagen een beetje snotterig, maar sinds afgelopen nacht zitten mijn bijholten bomvol. Flink stomen en slapen en dan hopelijk morgen weer fit genoeg.
Vanmiddag een bezoekje gebracht aan een museum en daar ging mijn energie.
Hey Dames, ik moet helaas afmelden. Aangezien ik een enorm drukke en zware dag (maar ow zo mooi) gehad heb gister werkt mijn lichaam niet helemaal mee... Laat staan dat ik met het paard op pad ga. Ik ben, zoals een aantal hier weten gister getrouwd, super dag gehad maar in verband met mijn zwangerschap wat tot nu toe niet helemaal vlekkeloos verliep morgen helaas niet in staat om mee te doen aan de shoot. Ik hoop dat jullie nog een reserve te pakken kunnen krijgen.