[M] Harry Potter Fotomeeting [woonplaats] Zaterdag 8 Augustus

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 11:08

Kala schreef:
Jikkeee schreef:
Maar ik meld mijzelf af, dan is dit alles klaar ;).

Nee, doe jij maar mee. Ik heb de discussie veroorzaakt en ik zal mij dus afmelden. Dan zijn er geen oneerlijke problemen meer.

Ik heb wel gelezen wat je schreef, maar waarom moet ik geld vragen als ik er naast de benzine en tijd geen onkosten aan heb. Dat is naar waarde en kunde betalen. Jullie hebben er meer onkosten aan en bouwen er een professioneel portfolio mee op, dus vraag je geld. Prima toch. Waarom is het zo'n enorm probleem en 'niet eerlijk' als ik het niet doe...

Maar goed, laat maar. Ik meld me af en dan kunnen jullie het oppakken zoals het normaal gesproken hoort te gaan bij een meeting.

Laten we allemaal gewoon wachten tot FR_Foto. Er ligt niks vast over hoe iets aangepakt gaat worden. FR_Foto is de TS, zij organiseert deze meeting en zij zal de beslissing moeten nemen over hoe het verder gaat :)

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 11:08

Ik meld me niet alleen af hierom hoor Kala :). Ik heb meerdere factoren waaraan ik al eventjes twijfelde voor deze discussie. En dat is oa. de reistijd er naartoe & terug. Ik heb er vrede mee en ik kom wel aan mijn portfolio! Vooral je niet afmelden om mij :). Mijn afmelding blijft definitief.

Kala

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 11:11

Jikkeee schreef:
Ik meld me niet alleen af hierom hoor Kala :). Ik heb meerdere factoren waaraan ik al eventjes twijfelde voor deze discussie. En dat is oa. de reistijd er naartoe & terug. Ik heb er vrede mee en ik kom wel aan mijn portfolio! Vooral je niet afmelden om mij :). Mijn afmelding blijft definitief.

Mijne ook.

Tenzij men me echt graag als fotograaf wil, maar er zijn beduidend betere fotografen die zich aangemeld hebben. Dus dat zal niet denk ik ;)

Ik wens jullie veel plezier! Mocht er iets zijn, kan dit via PB.

its_laraa

Re: Harry Potter Fotomeeting Kampen september/oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 12:01

Heb niet alles gelezen van de discussie en ga me er verder ook niet mee bemoeien!!

Ik ben zelf ook erg handig met zelf dingen maken, dus denk dat ik zelf wel een sjaal kan maken (: Voor sokken ga ik nog even kijken! Zelf wil ik ook een wand maken en als er andere zijn die daar intresse in hebben dan hoor ik dat wel, ben dan toch bezig dus een paar extra maken is ook niet erg! (:

Zit nu net gevangene van azkaban te kijken en daar heb je in het begin met de opening van het jaar dat je zwevende kaarsen hebt, misschien ook een idee voor ons? (:

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 12:14

Ik heb een hele lijst met dingen die ik wil maken en doen. Maar laat dit idd even bij mezelf. Onddanks de discussie heb ik er zin in. Kans is voor mij klein dat ik uit deze zhoot iets zou nabestellen maar de muts die k ben meot ik uit een vorige foto meeting nog wel wat nabestellen haha.

Leprycorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 12:20

Lara ik ben heel benieuwd naar je resultaat van je stokken!
Lijkt me een leuk idee om zelf de stokken te kunnen maken. Wil heel graag een officiële maar vind ze ook gewoon heel duur.
Dus als je er voor mij ook zou kunnen maken, dan zou ik dat wel echt super vinden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 12:56

Jemig wat flauw allemaal zeg. Ik organiseer dit samen met Femke en deze meeting is inderdaad voor de diehards. Daarom is oa iemand een aantal pagina's terug verzocht om zich niet aan te melden.

Als fotograaf en model heb je er allebei kosten aan, dat hoeft niet tegen elkaar afgewogen te worden. Als je dat wel doet moet jij zelf in je eentje een model of fotograaf inhuren/regelen.

Als fotograaf stem je omdat je geen 8 modellen wil die verkleed zijn als Hermoine en bruin haar hebben. Je gaat voor een gevarieerde groep met een Bellatix, een gewone student in normale kleding, iemand compleet verkleed tot in de details als Voldemort. En de een met rood haar, de ander met blond haar en weer de ander met pimpelpaars en groene plukken.

En wat heeft iemands kleding maat er nou mee te maken? Weet niet of jullie de film wel eens aandachtig bekeken hebben maar daar hebben ze echt niet allemaal een maatje 34.

Als laatste: als je het niet eens bent met stemmen had jij je in de eerste plaats niet op moeten geven aangezien dit duidelijk in de openingspost staat.

FR_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-15 13:30

WiancaR schreef:
Jemig wat flauw allemaal zeg. Ik organiseer dit samen met Femke en deze meeting is inderdaad voor de diehards. Daarom is oa iemand een aantal pagina's terug verzocht om zich niet aan te melden.

Als fotograaf en model heb je er allebei kosten aan, dat hoeft niet tegen elkaar afgewogen te worden. Als je dat wel doet moet jij zelf in je eentje een model of fotograaf inhuren/regelen.

Als fotograaf stem je omdat je geen 8 modellen wil die verkleed zijn als Hermoine en bruin haar hebben. Je gaat voor een gevarieerde groep met een Bellatix, een gewone student in normale kleding, iemand compleet verkleed tot in de details als Voldemort. En de een met rood haar, de ander met blond haar en weer de ander met pimpelpaars en groene plukken.

En wat heeft iemands kleding maat er nou mee te maken? Weet niet of jullie de film wel eens aandachtig bekeken hebben maar daar hebben ze echt niet allemaal een maatje 34.

Als laatste: als je het niet eens bent met stemmen had jij je in de eerste plaats niet op moeten geven aangezien dit duidelijk in de openingspost staat.

inderdaad

FR_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-15 13:31

Wil je je afmelden om welke reden dan ook graag via pb, om het overzichtelijk te houden

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 13:32

Ik zou graag even duidelijk hebben wat de regels zijn. Hoeveel fotos worden er verwacht, mag er geld voor gevraagd worden, sta je toe dat fotos gratis weggegeven worden etc. Even een duidelijk lijstje zou fijn zijn :)

FR_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-15 13:45

Ja klopt ben nu met WiancaR aan het overleggen

FR_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-15 15:54

Fotomeeting 'Regels'

Geen gratis originele bestanden weggeven of aanbieden.
- Minimaal 3 foto's per model, geen max.
– Foto's afleveren binnen 6 weken (bij vertraging graag melden bij Organisatie inc. Reden)
– Alle foto's moeten voorzien zijn van een logo.
– Hulp nodig bij externen bewerkingen?(photoshop, lightroom ect.) Gewoon vragen ;)
– Modellen worden geloot(door middel van stemmen) door de fotografen.
– Fotografen worden geloot door middel van namen trekken.
- Vanaf nu geen gedoe meer over haarkleur/maten/uiterlijk. Iedereen is goed genoeg.

its_laraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 16:49

Goede regels!! Erg duidelijk (:

Ik ben eens gaan knutselen, wat vinden jullie ervan? En van de grote?

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

FR_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-15 16:50

Citaat:
Fotografen en modellen die zich via PB hebben aangemeld
Fotografen:
1. FR_Foto – Femke – Lelystad - Femke Rowel Fotografie – http://www.facebook.com/femkerowelfotografie
2. *its_laraa -Lara - Nieuwkoop - Lara Davids Fotografie - http://laradavidsfotografie.weebly.com/
3. *Irtje_ – Laura – Huissen – Laura Ploeger fotografie – https://www.facebook.com/LauraPloegerFo ... =bookmarks
4. Jikkeee - Jikke -Den Bosch -Jikke Huesken Fotografie – –http://www.facebook.com/JikkeHueskenFotografie
5. WiancaR – Malissa – Kampen – Malissa Verhoef Photography – https://www.flickr.com/photos/malissaverhoef/
6. VivianHesen - Vivian - http://www.facebook.com/vivianhesenfotografie
7. Marjoow - Marjolijn - Leusden - MBShots - http://www.mbShots.weebly.com
8. _Juudith - Juudith - tussen Zwolle en Staphorst - vanzoelenfotografie - http://www.facebook.com/vanzoelenfotografie
9. Sirius_ - Rianne - Almere - Cassandra fotografie
10. Ania - Ania - Kampen - Fotoania - FotoFoto

Modellen:
1. *Irtj_ – Laura – Huissen – Zwadrich in een modernjasje –Foto Foto
2. _Forgetten – Feline – 12 – Rotterdam – Kostuum/kelding: Het tenue van Gryffindor en/of Slytherin, toverstokken Loena, Patty, Draco en Harry, officiele sjaal.
Foto Foto
3. _Forgetten – Prescilla – 18 – Rotterdam – Kostuum/kleding: Gryffindor of Slytherin + sjaal Slytherin & toverstok van Patty, Loena, Draco of Harry.FotoFoto
4. *its_laraa - Lara - 19 - Nieuwkoop - Kostuum/kleding: Waarschijnlijk moderne ravenclaw leerling, ik ga aan de slag voor een outfit ! Heb namelijk erg veel blauw qua kleding.2 foto's(1 portret en 1 lichaam): http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto ... =M4EN3IVC;
http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-B7XF6KCH.jpg (inmiddels geen paars haar meer)
5. Leprycorn - Roos - 23 - Nieuwkoop - Kostuum/kleding: Bellatrix Lestrange outfit heb ik maar misschien ga ik voor leerling in hedendaagse kleding. Ligt er ook aan wat anderen doen. Als iedereen in hedendaags kleding komt, dan ik ook.Foto
FotoFoto
6. Sterreke98 - Sterre - 17 - Enschede - Kostuum/kleding: Modern - FotoFoto
7. _laura - Laura - 18 - groningen / vaassen - Kostuum/kleding: deathly hallows en hogwarts t shirt - Foto
8. Twilight - Annelie - 23 - 't Harde - Kostuum/kleding: Complete Slytherin Costume.Klik
FotoFoto
10. Onali - Ilona - 31 - Rhenen - Kostuum/kleding: Cape, echte Ravenclaw sjaal en stropdas, 2 echte toverstokken. Snape en HPFoto
11 AustriaTrick - Melissa - 21 - Hoogeveen - Kostuum/kleding : Cape, kan er een embleem opmaken. Een kruising malfoy/bellatrix outfit. Ik heb erg lang witblond haar. Stijl korsetten, met cape dus, en wat heftigere kleding, beetje 'mysterieus'. Fotos : (voor meer pb ) http://imagizer.imageshack.com/img673/796/vwbpCp.jpg
12. LotteSpolet - Lotte - 15 - Drunen - Kostuum/kleding:/ - Foto Foto
13. Pluisje88 - Daphne - 26 - Dinxperlo - Kostuum/kleding: nog niks bijzonders maar als ik weet dat ik mee ga doen regel ik wat moois! - Foto

*= zowel als model als fotograaf opgegeven
Laatst bijgewerkt door FR_Foto op 18-02-15 17:04, in het totaal 2 keer bewerkt

FR_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-15 16:51

its_laraa schreef:

[ [url=m/HjPUyz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jbTAgS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cO4QGx.jpg]Afbeelding[/url] ]

gaaf!!
zijn ze in het 'echt' niet iets langer? vind ze zo ook echt cool!!!

its_laraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 16:53

FR_Foto schreef:
its_laraa schreef:

[ [url=m/HjPUyz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jbTAgS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cO4QGx.jpg]Afbeelding[/url] ]

gaaf!!
zijn ze in het 'echt' niet iets langer? vind ze zo ook echt cool!!!

jaa dat dacht ik ook jaa! Dan ga ik eens opzoek naar langere chopsticks, had deze toevallig nog liggen thuis en dacht laat ik eens proberen of het lukt (:

its_laraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 16:56

Leprycorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 18:36

Zijn leuk geworden Lara!
Misschien ff kijken bij de Multimate of gewoon bij Kuyff of ze houtresten hebben?
Chopsticks zijn misschien iets te dun..?

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 19:37

Goede regels, ik ben het er zeker mee eens!

@Lara, Ik wou nog eentje ergens bestellen maar als jij het leuk vind om ze te maken zou ik het heel fijn vinden als jij het zou willen doen? :D

Mijn cape is meer een deatheater iets , xD zie ik nu net. Toch een andere bestellen of vinden de fotograafies dat wel leuk?

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 19:40

ga een stapje vrdr en maak er zo 1? :D leuk voor afwisseling lijkt mij.

its_laraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 19:46

Leprycorn schreef:
Zijn leuk geworden Lara!
Misschien ff kijken bij de Multimate of gewoon bij Kuyff of ze houtresten hebben?

Dankjee (:
Enigste probleem met houtresten is dat ik ze dan helemaal opmaat en rond enz moet maken! Chopsticks hebben al de perfecte vorm en het valt best wel mee hoe dun ze zijn (: Denk dat ze wel de goede breedte hebben, maar ik ga eens opzoek naar langere misschien dat die ook wel wat breeder zijn (:

AustriaTrick schreef:

@Lara, Ik wou nog eentje ergens bestellen maar als jij het leuk vind om ze te maken zou ik het heel fijn vinden als jij het zou willen doen? :D

Mijn cape is meer een deatheater iets , xD zie ik nu net. Toch een andere bestellen of vinden de fotograafies dat wel leuk?

Tuurlijk wil ik dat doen (: Ze zijn alleen denk wel wat minder goed dan de echte!

Ik weet niet of er nog meer zijn waarvoor ik er een kan maken? En ik weet niet of er nog bepaalde wensen zijn? (:

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 19:54

its_laraa schreef:
Leprycorn schreef:
Zijn leuk geworden Lara!

Dankjee (:
Enigste probleem met houtresten is dat ik ze dan helemaal opmaat en rond enz moet maken! Chopsticks hebben al de perfecte vorm en het valt best wel mee hoe dun ze zijn (: Denk dat ze wel de goede breedte hebben, maar ik ga eens opzoek naar langere misschien dat die ook wel wat breeder zijn (:

AustriaTrick schreef:

Tuurlijk wil ik dat doen (: Ze zijn alleen denk wel wat minder goed dan de echte!

Ik weet niet of er nog meer zijn waarvoor ik er een kan maken? En ik weet niet of er nog bepaalde wensen zijn? (:

Mijn karakter is een beetje 'dark' en zwadderich achtig voor de shoot dus misschien iets in die richting? :D wat je kwijt bent aan de kosten vergoed ik natuurlijk. Echt tof van je! :D

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 20:22

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 20:39

Die toverstaf van draco is echt prachtig <3

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 20:41

ik ben fan van die van luna <3 die heb k ook. heel simpel maar vrouwelijk.