Ik zit nu alleen heel lang te wachten op eentje die me heel leuk lijkt en niet wil laden
ClaudiaDer
Geplaatst: 18-05-15 16:23
Hahaha . Nou ben ik benieuwd welke dat is! Misschien even de pagina refreshen?
ponycrosserr
Geplaatst: 18-05-15 16:29
Dat hielp inderdaad, het was de derde op de 12e rij
Wat kijk ik in de galop raar haha
Dit wordt echt moeilijk uitkiezen straks, ik wil ze allemaal
Wel jammer dat ik wat eerder weg moest, mijn ouders waren het echt zat Ik zie dat zwartje er ook nog even een galopje uit gegooid heeft
JoycexEnya
Geplaatst: 18-05-15 16:33
Installeren duurt lang >.<
Larissajulia
Geplaatst: 18-05-15 16:59
*stille meelezer* Wauw wat een prachtige foto's al!!
Als jullie deze meeting nog een keer houden, en jullie zoeken nog reserve modellen, houden Larissa en ik ons aanbevolen!! Larissa is een 5 jarige welsh D pony, erg rastypisch, ze heeft op de keuring vorig jaar een eerste premie behaald
Joepie, via Facebook geattendeerd op een bericht van iemand die gisteren een sd kaartje gevonden heeft in Havelte met een foto van mij, als het goed is komt hij dus snel weer deze kant op!
Ik vind vooral die van Whoopie leuk, net alsof ze de piaffe doet ofzo, of doet ze dat stiekem ook
JoycexEnya
Geplaatst: 18-05-15 19:43
Okee haha dan weet ik het ook twijfelde tussen whoopie en whoepie
Geen idee het leek er wel op door me lens
EDIT: Heb Basco zijn portret foto's klaar zal zo paar laten zien en het linkje plaatsen waar ze staan
WillekeKnol
Geplaatst: 18-05-15 20:10
Ja dat klopt. Ik heb een zeer hoog opgeleid dressuur paard. Die een goede 20 minuten vanuit een buitenrit op de terugweg, geheel vrijwillig, passage loopt als ze het in haar bol heeft terwijl vrouwtje denkt,ga gewoon stappen paard!!! Maar er is geen discussie mogelijk.. alleen compromis. Mag ik niet draven? Of galopperen... dan doen we (een variant van?) Passage ... en anders stap je maar af en geef je zelf t goede voorbeeld...
Tijdens andere gelegenheden is het daarom heel gemakkelijk geworden om mijn zeer hoog opgeleide dressuurpaard in "de passage" te zetten. Zonder enig protest van mijn kampioen. Madam gebruikt graag haar benen en slooft zich ook graag uit voor de camera (als het haar uit komt) zoals te zien is.