Ik kan helaas niet deelnemen als fotograaf op 25 april. Ik heb een uitnodiging gekregen van een bevriend stel voor een tuinfeest. Wellicht is er nog een reserve fotograaf die mijn plek wil innemen? De andere meeting ben ik uiteraard wel aanwezig!
minikatje
Geplaatst: 06-04-15 15:10
marieke1994 schreef:
Haha 25 april Winterswijk 9 mei Borculo
Voor iedereen die net zoals ik altijd de datum vergeet. Ook al staat het ondertussen overal in mijn huis.
Is alles klaar en geregeld? Missen jullie nog iets? Wat ik nog dacht misschien is het handig om de telefoonnummers uit te wisselen? Jullie kunnen hem naar mij sturen. Als er dan last minute nog iets verandert kan ik het doorgeven. Wie vind het leuk om in een groep app te zitten?
er hebben er ook een extra fotograaf bij! Kasanova van stephanie mullaart fotografie in beide meetings aanwezig.
Nee volgens mij is je schema compleet toch? Tel nrs uitwisselen is wel een goede. Zal je n pb doen.
Leuk een extra fotograaf!
marieke1994
Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-15 18:20
Ik heb de kans gekregen om met de handelsstal waar ik werk om mee te gaan op reis om paarden weg te brengen naar Roemenië. Dit is volgende week. Van maandag tot vrijdag. Omdat ik vrij moet hebben van werk moet ik helaas wel zaterdag middag de 25 ste vanaf 13 uur werken ik kan dus helaas niet bij de rij foto's zijn. Ik moet om uiterlijk 12 uur weg.
Weet iemand nog een extra fotograaf voor de 25 ste helaas kan cleo niet dus kunnen we nog een fotograaf gebruiken. Persoon hoeft niet op bokt te zitten. Verder staat er altijd nog een reserve plek voor fotografen voor beide meetings. Voor Winterswijk staan dus nu nog 2 plekken voor fotografen over. Borculo 1. Ik hoor het graag wie nog iemand weet.
SuzanLarissa
Geplaatst: 18-04-15 10:58
Misschien is het handig als je lid bent van vraag en aanbod paard en ruiter achterhoek op Facebook, daar een berichtje te posten? Er zijn heel veel fotograven hier in de buurt die vast wel zin hebben, ik weet er wel een maar ben haar naam vergeten
Maar wel heel erg gaaf dat je die kans krijgt hoor!
16 graden, wind, beetje regen en 10% kans op zo'n.. Niet ideaal.. Afwachten of het er morgen beter voor staat?
Bismarck
Geplaatst: 22-04-15 13:24
Ik moet mij helaas afmelden voor de meeting van 9 mei. Mijn vriend is zo lief geweest om een verrassings uitje naar Berlijn te boeken in de mei vakantie. We komen dan terug dus ik red het niet om diezelfde dag de paarden helemaal klaar te maken.