Jammer dat er nu nog zoveel afmeldingen zijn... Tja verplaatsen zou kunnen, maar dat is dan misschien niet helemaal eerlijk voor de andere die zich ook hadden opgegeven en door de datum niet konden..
Een weekje later, kan dan iedereen? Deze maand kan ik alleen 25 april echt niet. Ik werk me niet de ballen aan een bruidsjurk om vervolgens op een leeg terrein te komen, het is voor mij ook ruim een uur reizen. Grom snuif grom
Ik denk dat als ervoor gekozen wordt om het te verschuiven het dan misschien wel slim is om dan even te stemmen. Het zou banketstaaf zijn voor degenen die wel op 19 april kunnen, maar op een eventuele nieuwe datum niet. En sowieso lijkt de dag na koningsnacht me niet handig, ik moet dan sowieso de hele nacht werken
Nee, koningsnacht is in het weekend voor Koningsdag, geen idee waarom dat zo geregeld is!
Niobe
Geplaatst: 13-04-15 22:42
Verschilt dat dan per plaats ofzo? Hier in Apeldoorn begint het feest op zondag 26 april om 19:00 uur. Of ik moet nu echt heel scheel kijken, maar ik heb het nu 3x gecheckt
Edit: sorry, ik bedoel niet te zeiken, ben alleen nieuwsgierig
Ik vind verschuiven wel vervelend. ik heb er een aantal dingen voor af moeten zeggen en heb net alles rond qua vervoer en overnachting voor degene die de visagie zal doen. zij is die dag jarig en heeft voor mij dr verjaardag op een andere dag gepland. tevens gaan we nu het concour seizoen in en is plannen voor mij een stuk lastiger. ik vind het jammer als ik de evt verschuifdatum niet kan na al het geregel en kosten om de jurk voor elkaar te krijgen. ik ben eigenlijk een beetje van mening dat iedereen de datum wat beter in zn agenda had moeten zetten.. op degene na waarbij bet onmacht is natuurlijk
Bij deze laten we het gewoon doorgaan! Wie toch niet kan heeft lomp gezegd even pech, aangezien er een aantal mensen wel echt druk mee zijn geweest! We kunnen altijd een vervolg meeting houden!