Ik ben bijna bejaard.Maar had laatst een meet waar iemand schrok van hoe oud ik wel niet was Dacht. Laten we dat ditmaal maar voorkomen. :p
Ik kom aanstrompelen op de meeting want ik ben al 42. Jullie zijn allemaal jonkies voor mij. Mijn oudste zoon wordt 20 dit jaar.
Tezzy schreef:22 met het lijf van een bejaarde, telt dat ook? Bejaardenlijven FTW!Ik weet niet wat je hebt maar ik ken het gevoel.Ondertussen wordt het zo'n superkneusjesshoot. zal ik mn rollator ook maar inpakken?
Wat ik heb; een hoop gedoe Maar hey ik kan lopen, rennen, vallen en opstaan Scheelt dat ik assistent ben en dit keer niet hoef kou te kleumen
Jis_ schreef:Ik kom aanstrompelen op de meeting want ik ben al 42. Jullie zijn allemaal jonkies voor mij. Mijn oudste zoon wordt 20 dit jaar. Je ziet er jonger uit hoor Jis!
En leeftijd is toch ook niet zo heel erg belangrijk voor meetings? De minderjarigen op meetings hebben vaak een ouder mee. Mensen schatten mij ook nog wel eens jonger in dan ik ben. In ieder geval een hoop dertigers op deze meeting.
Mij ook niet, maar vond het wel frappant de vorige keer.Voelde me bijna een vies oud kattenvrouwtje hahaha.In juni hoeven we toch niet kou te kleumen toch?
Ja. Deze meeting heeft gewoon echt zon nodig...temperatuur maakt mij eigenlijk niet zo heel veel uit als het maar 15+ is.
Cynn schreef:Ik mag hopen van niet Nog een musketiersfan! Ik sta halfbloot maar heb wel een lekker bontje aan
Bellatrix schreef:En ik vind je nog fotogeniek ook. *Bloos* ....je kijkt altijd kritischer naar jezelf denk ik. Hoe gaat het met je pruik, al een oplossing voor die ontembare pony? Nee zeker niet Richard, jong en oud(er) door elkaar is juist leuk.
Nee. Moet mijn vriendin de kapster er nog bij halen...als ik met de pony op de foto moet hoe hij nu is ben ik na 5 min al gek.
Bellatrix schreef:Nee. Moet mijn vriendin de kapster er nog bij halen...als ik met de pony op de foto moet hoe hij nu is ben ik na 5 min al gek. 16 komt steeds dichterbij faatxhorse.