(P) fotomeeting Weerterbergen 31 Mei, 7/14 Juni

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lovecuarzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 18:22

ik ga me helaas afmelden... wil toch echt oefenen ook met losgooi foto's enz. en daar is geen tijd voor ingepland

mochten er nog modellen zijn die interesse hebben in een shoot kunnen jullie altijd een pb sturen

el1986

Re: [P] Fotomeeting budelse hei zondag 26 April

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-15 20:29

als je goed leest is er op het laatst een 45 min voor rijd en/of losgooi foto's?
maar de keuze is aan jouw.

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 21:21

Vind het eerlijk gezegd een beetje flauw om nu af te gaan melden omdat er geen losgooi foto's gemaakt zullen worden terwijl dat al vanaf het begin bekend is...

RF_Pictures

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 21:55

Beste Modellen/Fotografen

Hierbij wat informatie over de meeting van volgende week zondag. Het adres voor de parkeerplaatsen is Trancheeweg 16-18 te Weert.
Vanaf hier zal het ongeveer 5/10 minuten lopen zijn naar de bestemming.
Vandaar dus ook de reden dat je een half uur voor de eerste starttijd aanwezig moet zijn.

Voor de fotografen:
Zorg dat je camera is opgeladen en dat je eventueel genoeg batterijen bij je hebt en genoeg aan geheugen. Zorg ervoor dat je camera goed werkt! Mocht je toch niet kunnen laat dit op tijd weten dan kunnen wij nog vervanging regelen!

Voor de modellen:
Zorg ervoor dat je paard er goed verzorgt en schoon is. De meeste fotografen kunnen wel wat dingen weg werken maar kost veel tijd. Zorg voor een mooi tuig/ schoon tuig het liefst een dun hengsteketting/halstertouw dit ivm wegwerken. Mocht je niet meer kunnen laat dit dan ook op tijd weten!

Er zijn een aantal fotografen die niet reageren op pb’s mocht dit nog lang duren zoeken wij vervanging dit omdat we het jammer zouden vinden dat op de dag zelf er ineens mensen niet komen opdagen.

Laughy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 22:04

Wij hebben er zin in!
van de week pony maar alvast in de voorwas zetten!
(Tuig is nog schoon van een andere fotomeeting die op het laatst niet door ging omdat het regende de hele dag... dus daar hoeft als het goed is niet veel aan te gebeuren :D )

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 00:26

Even een vraagje, wat is prettiger om weg te werken voor de fotograven, een ketting of een dunnere zwarte lijn of misschien nog wat anders.

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 07:14

Ik vind een ketting het fijnst wegwerken :)

zhippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 16:56

Zhipje kan nu ook steigeren onder de vrouw! Weet niet of de fotografen dit gaaf vinden voor zondag :D
Afbeelding

RF_Pictures

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 18:03

Ja ontzettend gaaf!

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 19:13

Oeehh cool!!

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 12:51

Blue heeft geoefend met mooi zijn.
Hij was niet gewassen, gewoon zo van stal.
Afbeelding

Afbeelding

Shinedown

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 15:32

Ik had gelezen dat graag neutrale kleuren zijn gewenst en nette spullen. Graag wil ik daarom de fotografen die komen laten kiezen welk hoofdstel zij graag op de foto zien en of mijn nieuwe dekje te fel is voor op de foto of niet.

Voor mijn paard heb ik een Engels hoofdstel en Portugees hoofdstel. Zijn allebei donkerbruin. Beide meenemen en omwisselen wordt een beetje een gedoe. Vandaar dat ik graag van jullie hoor wat jullie op de foto willen hebben:
Afbeelding
Afbeelding

Daarnaast mijn nieuwe dekje, te fel voor de rijfoto's of niet? Mijn idee was wel een donkerblauwe rijbroek en waarschijnlijk een zwart tshirt.
Afbeelding

Daarnaast hoop ik dat het goed weer blijft want ik heb nog een hoop te wassen :').

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 16:26

Ik stem voor het portugees hoofdstel.
Dekje lijkt op deze foto mee te vallen. Maar de zon schijnt niet fel. Denk dat dit wel moet lukken.

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 17:40

Dekje is geen probleem. :P
Ik stem ook voor het portugeese hoofdstel.!

zhippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 19:02

heel gaaf dekje!

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 19:06

RF_Pictures schreef:
Beste Modellen/Fotografen

Hierbij wat informatie over de meeting van volgende week zondag. Het adres voor de parkeerplaatsen is Trancheeweg 16-18 te Weert.
Vanaf hier zal het ongeveer 5/10 minuten lopen zijn naar de bestemming.
Vandaar dus ook de reden dat je een half uur voor de eerste starttijd aanwezig moet zijn.

Voor de fotografen:
Zorg dat je camera is opgeladen en dat je eventueel genoeg batterijen bij je hebt en genoeg aan geheugen. Zorg ervoor dat je camera goed werkt! Mocht je toch niet kunnen laat dit op tijd weten dan kunnen wij nog vervanging regelen!

Voor de modellen:
Zorg ervoor dat je paard er goed verzorgt en schoon is. De meeste fotografen kunnen wel wat dingen weg werken maar kost veel tijd. Zorg voor een mooi tuig/ schoon tuig het liefst een dun hengsteketting/halstertouw dit ivm wegwerken. Mocht je niet meer kunnen laat dit dan ook op tijd weten!

Er zijn een aantal fotografen die niet reageren op pb’s mocht dit nog lang duren zoeken wij vervanging dit omdat we het jammer zouden vinden dat op de dag zelf er ineens mensen niet komen opdagen.

Welke PB heb ik wel gereageerd? Ik weet het even niet meer. Ik heb gemerkt dat ik vaker pbs niet krijg.

Whisperke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 09:03

Ik denk dat het wel geen probleem zal zijn..
Maar Guusje zal eerst mee gaan en dan Wis..
Guus is nou niet bepaald het toptalent om schoon te blijven..
Wisper is daar beter in.. Daarnaast is wisper ook beter op de trailer te zetten, dus die staat er onder druk sneller op..

Hebben jullie trouwens nog gekeken hoe de ondergrond is op de plaats van de fotoshoot.
Op jullie plaats is het vaak wel erg mul. Door het militaire terrein.
Ik wil geen zeikerd zijn maar als het echt te mul is ga ik niet met mijn paard er in rijden..
Dat risico wil ik niet nemen.

el1986

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-15 12:25

Whisperke schreef:
Ik denk dat het wel geen probleem zal zijn..
Maar Guusje zal eerst mee gaan en dan Wis..
Guus is nou niet bepaald het toptalent om schoon te blijven..
Wisper is daar beter in.. Daarnaast is wisper ook beter op de trailer te zetten, dus die staat er onder druk sneller op..

Hebben jullie trouwens nog gekeken hoe de ondergrond is op de plaats van de fotoshoot.
Op jullie plaats is het vaak wel erg mul. Door het militaire terrein.
Ik wil geen zeikerd zijn maar als het echt te mul is ga ik niet met mijn paard er in rijden..
Dat risico wil ik niet nemen.

Ik heb hier vaker foto's gemaakt met paarden die bereden worden. Het voorste stuk is idd wel mul maar als je een stukje verder door rijd daar is het normaliter goed te doen. Maar dit kan natuurlijk die dag nog besloten worden.
En dat guus en whisper geruild worden is uiteraard geen probleem

el1986

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-15 12:29

Heel erg fijn dat jullie allemaal zo mee denken.
Nu hopen dat het weer goed blijft!
Ik heb er heel veel zin in en hoop dat deze dag gezellig en veilig verloopt.

Helaas is er geen wc aanwezig. Er is wel een restaurant tegenover de zandvlakte waar gebruik gemaakt mag worden van de toilet mits er een consumptie wordt gebruikt.

Voor de fotografen geldt uiteraard zelf eten meenemen!
Er is natuurlijk ook eten te verkrijgen in het restaurant maar ik denk dat daar de pauze te kort voor is.

Voor iedereen geld wees OPTIJD bij de parkeerplaats zodat we het tijdschema aan kunnen houden want we hebben het druk genoeg deze dag

el1986

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-15 15:53

Helaas hebben we tot noch toe na meermaals proberen niets vernomen van Simone_foto.
Is er nog een fotograaf die as zondag graag mee wil om foto's te maken van een stel leuke pony's en paarden?

Whisperke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 21:27

Hebben jullie nog speciale wensen voor knotjes oid??

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 21:42

Nee ik niet net wat jij mooi vind.

Gisteren afscheidsshoot gehad van een veel te jong paardje. Ben toch wel blij met dit resultaat.
Afbeelding

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 21:42

el1986 schreef:
Helaas hebben we tot noch toe na meermaals proberen niets vernomen van Simone_foto.
Is er nog een fotograaf die as zondag graag mee wil om foto's te maken van een stel leuke pony's en paarden?

Waar is het precies?

el1986

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-15 22:41

In weert

RF_Pictures

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 09:57

Ik heb er zin in!

Nog even over het mulle zand ik heb van het weekeind foto's gemaakt bij de loonse drunense duinen is ook mul zand maar het valt reuze mee maar ik snap dat je geen risico wilt nemen ! Iedere zijn eigen keus hoop dat het een gezellige meeting wordt!