Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
RF_Pictures schreef:Beste Modellen/Fotografen
Hierbij wat informatie over de meeting van volgende week zondag. Het adres voor de parkeerplaatsen is Trancheeweg 16-18 te Weert.
Vanaf hier zal het ongeveer 5/10 minuten lopen zijn naar de bestemming.
Vandaar dus ook de reden dat je een half uur voor de eerste starttijd aanwezig moet zijn.
Voor de fotografen:
Zorg dat je camera is opgeladen en dat je eventueel genoeg batterijen bij je hebt en genoeg aan geheugen. Zorg ervoor dat je camera goed werkt! Mocht je toch niet kunnen laat dit op tijd weten dan kunnen wij nog vervanging regelen!
Voor de modellen:
Zorg ervoor dat je paard er goed verzorgt en schoon is. De meeste fotografen kunnen wel wat dingen weg werken maar kost veel tijd. Zorg voor een mooi tuig/ schoon tuig het liefst een dun hengsteketting/halstertouw dit ivm wegwerken. Mocht je niet meer kunnen laat dit dan ook op tijd weten!
Er zijn een aantal fotografen die niet reageren op pb’s mocht dit nog lang duren zoeken wij vervanging dit omdat we het jammer zouden vinden dat op de dag zelf er ineens mensen niet komen opdagen.
Whisperke schreef:Ik denk dat het wel geen probleem zal zijn..
Maar Guusje zal eerst mee gaan en dan Wis..
Guus is nou niet bepaald het toptalent om schoon te blijven..
Wisper is daar beter in.. Daarnaast is wisper ook beter op de trailer te zetten, dus die staat er onder druk sneller op..
Hebben jullie trouwens nog gekeken hoe de ondergrond is op de plaats van de fotoshoot.
Op jullie plaats is het vaak wel erg mul. Door het militaire terrein.
Ik wil geen zeikerd zijn maar als het echt te mul is ga ik niet met mijn paard er in rijden..
Dat risico wil ik niet nemen.