Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HTM schreef:Ik sta nu 3de reserve voor de 3de groep snap dr helemaal niks meer van.![]()
Denk ook niet dat ik kans maak mee te gaan, en als mensen weinig interesse hebben om mijn paard op de foto te zetten, of mijn niveau niet goed genoeg is dan hoor ik hier niet, dus haal mij maar van de lijst.
Dan ga ik wat anders doen die dag.
M_D_H schreef:Bedankt voor je uitleg Marjolein!
Het is voor mij nu inderdaad een stuk duidelijker!
Ik had zelf al verwacht dat het mee speelde dat ik de vorige keer ook mee geweest ben.
Calanddra schreef:Oke dat er 2 groepen zijn als in n paarden- en pony groep kan ik best begrijpen. Ik snap dan alleen niet waarom op de reservelijst iemand boven mij staat die op de reservelijst meerdere plekken onder mij stond...
Citaat:Crossmeeting Ede/De Valouwe
Zondag 15 Maart 2015
Aanmelden is niet meer mogelijk!
Iedereen die zich nu nog aanmeld komt automatisch onderaan de reservelijst te staan.
Fotografen - Op volgorde van loting
- Marjoow/Marjolijn - MBShots - Website & Facebook
- horsesm/Mandy - M&M Photos - Website & Facebook
- emmaudb/Emma - Geen site/ wel spiegelreflex
- E_v_a/Eva - // - Geen website of Facebook
- Yvanka_/Yvanka - Yvanka de Lange Fotografie - Website & Facebook
- martine0503/Martine - MartineFotografie - Website
Reservefotografen - Op volgorde van loting
- xxPaige/Paige - Paige Wilschut Photography - Website & Facebook
- xFace/Luka - Groeneveld Fotografie - Geen website of Facebook
- Antano/Elise - Elisefotografie - Website
- Jespri/Jessica - Jespri's Photography - Website
- Lauwttje/Laura - LA Shots - Website & Facebook
- FR_Foto/Femke - Femke Rowel Fotografie - Facebook
- Kylalover/Vivian - Vivian Tusveld Fotografie - Facebook
- Balou_K/Daphne - deBruijnFotografie - Facebook
Modellen
Groep 1Wim zal in de eerste groep zelf ook mee rijden om wat sprongetjes voor te doen.
- Freggle_Eddy/Melanie - The Edge/L - [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ]
- /Chelsea - Mo Diégo/L - [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ]
- Davinci2412/Karen - Victor - NRPS/B/L - [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ]
- Erica - Corlando - [ Afbeelding ]
- Max - Max Imiliano - Hannoveraan/L - [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ]
Groep 2
- EsraKirstie/Esra - Precious Naza - KWPN/B/L - [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ]
- Susanh & Nostra/Susan & Harm - Chaplin du Keske Z - Zangersheide Stamboek/L - [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ]
- Sunneva/Eline - Carrowban Dutch X - Irish Sporthorse/B SGW - [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ]
- Joki/Barbara - Lucky - KWPN/B SGW - [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ]
- maj0/Marjolein - Zalina - KWPN/BB (Springen B/L) - [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ]
- _Caithlynn/Caithlynn - Diekata - KWPN/B - [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ]
Reservelijst groep 2, op volgorde
- M_D_H/Desiree - Gillian Joe - Tinker/B/L - [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ]
- EdkingEnzo/Floor - Ed King - KWPN/Ervaring met crosshindernissen, geen niveau - [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ]
Groep 3
- FleurHunter/Fleur - Hunter - Bonte/B - [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ]
- don110/Donna - Moos - Appaloosa/B Pony's - [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ]
- Moppie_/Monique - Travis - Paint*Haflinger/BB - [ Afbeelding ]
- Danij/Sharon - Silver - Andalusier/B - [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ]
- Toushie/ - Esprit V - KWPN/BB (B) - [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ]
- desireeee_x/Désiree - Starwin - Haflinger/B - [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ]
Reservelijst groep 3, op volgorde
- Calanddra/Jennifer - Bart/BB - [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ]
- HTM/Hannah - Valentino - Fries*KWPN/BB(M dress) - [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ]
- renate85/Renate - Ben - Tinker/BB - [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ]