Ik ben er om 9.55 als ik geen verdere vertraging heb, duimen! En vanaf daar rijd ik met Naomi mee! Moet om kwart voor 8 al op de trein zitten dus mag morgen lekker vroeg opstaan!
Ik vind het ook prima aurelia, we zien morgen wel even! Gaat vast een gezellige dag worden met z'n allen!
Ik ben er om 9.55 als ik geen verdere vertraging heb, duimen! En vanaf daar rijd ik met Naomi mee! Moet om kwart voor 8 al op de trein zitten dus mag morgen lekker vroeg opstaan!
Ik ben er kwart voor 10, rij ook mee want daarna gaan we dierentuin toe.
Er is gewisseld omdat er nu ook een groepje van drie is Dat kwam beter uit.. maar als jullie nog willen wisselen vind ik dat prima hoor iedereen moet doen waar hij zich goed bij voelt haha
Ik ben mijn koffertje aan het inpakken, vriendje lief zn wenkbrauwen nog even bijwerken en dan zijn we er klaar voor hahaha
_Caitlinnn
Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-15 00:02
Oja voor de liefhebbers...
0623466811
Dan ben ik te bereiken voor als er iets is
Reeltje_5
Geplaatst: 22-03-15 00:02
Hahahaha ik mag dat niet bij mijn vriend
Naoom_
Geplaatst: 22-03-15 00:03
Toen ik dat vorige keer bij mijn vriend deed ging hij zowat janken.. Watje...
Sinds ik het 1 x heb gedaan wil hij niet anders meer haha Hij gaat nu zelfs met me mee onder de zonnebank. maar dat word bijna té, hij is kei blond dus hij lijkt super snel zwart haha Bij mij gaat het veel minder snel met mijn bijna zwarte haar en ogen, nouja waarschijnlijk even snel maar ziet er natuurlijker uit denk ik ofz
Naoom_
Geplaatst: 22-03-15 00:11
Oooh doe mij ook zo'n jongen Hihihi nee hoor ben blij met mijn eigen vent