Mooie foto's al! Ik ben ze nu aan het importeren in Lightroom Ik upload foto's meestal met Flickr, maar vind het met alle uploads toch wel achteruit gaan..Zie dat Marit ze ook met Flickr upload!
Hier een paar van mij Als ik alle foto's klaar heb zal ik ze inderdaad per mail versturen. Ik upload net mijn foto's op Flickr, bekijk wat foto's van mensen die ik volg en wat zie ik daar, trouwfoto's in dezelfde jurk als knock out
kan je misschien op de website verbeteren dat mn website: www.ackuiperfotografie.nl is. ipv met een s er tussen haha.
Jeetje, ik heb er wel een zooitje van gemaakt edit: Kathinka, zou jij nog even je email door willen geven!Mijn foto's zijn hier te vinden! Ik zal Janet zo alvast haar deel mailen!
Dank je wel voor de foto's! Vind degene waar ik in de hei zit het mooist! Zijn alle fotografen beetje tevreden over de foto's?
Bagheera_206 schreef:Ik ben weer thuis. Was een leuke en uitdagende meeting. Ben nu de foto's aan het importeren. Hebben de modellen eigenlijk FB? Ben op fb tevinden kathinka kalsbeek
margjex schreef: [ [url=m/fGfRkl.jpg]Afbeelding[/url] ][ [url=m/VeIt5l.jpg]Afbeelding[/url] ][ [url=m/2Mzplv.jpg]Afbeelding[/url] ][ [url=m/PEnMRc.jpg]Afbeelding[/url] ]jeeeeetje wat een hoofd trek ik op die tweede foto
margjex schreef:[ [url=m/fGfRkl.jpg]Afbeelding[/url] ][ [url=m/VeIt5l.jpg]Afbeelding[/url] ][ [url=m/2Mzplv.jpg]Afbeelding[/url] ][ [url=m/PEnMRc.jpg]Afbeelding[/url] ]Cool! Ik moet die foto's ook nog even uitwerken. Wil jij mij de foto mss mailen?