Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mira283 schreef:NeonrozeHier ook een vraag neonroze halster of donkerblauw? Heb een hoofdstel maar deze valt weg in zijn vacht. Wat willen de fotograven?
nontie schreef:Ik denk dat het eventueel wel weggeshopt kan worden. En anders inderdaad ervoor zorgen dat het zo min mogelijk in het zicht is.Top!
Mijn paard heeft wel wat sporenplekjes doordat hij van de winter extreem veel huidvet heeft aangemaakt..
Er. Zit grotendeels al wel weer haar, maar je ziet kleurverschil. Op de hals ook een beetje door teugelwrijving, maar valt minder op.
Is dat makkelijk weg te fotoshoppen?
KarmaWitch schreef:Leuk idee, hebben we altijd nog een herinneringTrouwens!
Ik wil ook erg graag een groepsfoto's maken na de meeting. dus ipv verzamelen op het kruispunt, gaan we om 15:45/15:50 groepsfoto op de bult.
elisaalovee schreef:Inderdaad wel handig om alvast wat te weten.Hoe zit het met wat voor foto's de modellen graag zouden willen hebben? Ik snap dat het te plekke sowieso wordt besproken, maar misschien is het handig om een indicatie te hebben? Ik neem aan dat er verschillen zijn in wat voor foto's elk model graag zou willen.
nontie schreef:@Karmawitch ik stuur je morgenmiddag ge-update lijstje hoor!
Vandaag druk in de tuin geweest, tijd vergeten, paard ingevlochten, morgenvroeg wedstrijd dus zit net 2 minuten op de bank haha.
elisaalovee schreef:Daar is dan ook de parkeerplaats?die heb ik nog nooit gezien omdat ik altijd te paard in Trips kom.
Hoe zit het met wat voor foto's de modellen graag zouden willen hebben? Ik snap dat het te plekke sowieso wordt besproken, maar misschien is het handig om een indicatie te hebben? Ik neem aan dat er verschillen zijn in wat voor foto's elk model graag zou willen.