Wat wel scheelt is dat de 22e vlak voor payday is. Dat betekend dat er minder mensen winkelen dan net na payday.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Als jullie dat goed vinden zal ik straks wel even een topicje maken.
 Als jullie dat goed vinden zal ik straks wel even een topicje maken. Nu Haarlem en Amersfoort gehad en straks wss Utrecht en Hoorn. Dan mss eerst eentje verder naar het Zuiden of Noorden. Als het Utrecht wordt ga ik denk ook gewoon lekker met de trein. Ik hou nooit zo vd auto in de grote steden.
 Nu Haarlem en Amersfoort gehad en straks wss Utrecht en Hoorn. Dan mss eerst eentje verder naar het Zuiden of Noorden. Als het Utrecht wordt ga ik denk ook gewoon lekker met de trein. Ik hou nooit zo vd auto in de grote steden.  2 Januari ga ik met Chantal even checken zodat we Hoorn op een zaterdag ergens in januari/februari kunnen plannen.
 2 Januari ga ik met Chantal even checken zodat we Hoorn op een zaterdag ergens in januari/februari kunnen plannen.                                                         

JewEmm schreef:Groningen is trouwens ook leuk om eens te fotograferen. Aan de Aa liggen vaak prachtige boten, dan is er nog de A-kerk, de Korenbeurs en het stadhuis, maar ook het station en het Groninger museum zijn erg mooi. En dat is wat meer in het noorden!
 Dat is wel een stuk cruisen, maar vooruit...
 Dat is wel een stuk cruisen, maar vooruit...