Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Szan schreef:Volgens mij kom ik ook met de trein langs Spaarnwoude. Het is maar een klein stukje, maar mag ik dan ook dat kleine stukje meerijden Suus?
Dan kan er helemaal niets meer mis gaan in het vinden van de goede locatie
Volgens de weersvoorspelling is het zondag nog droog (en zelfs een klein zonnetje). Hopelijk blijft dat zo!
XxJustinexX schreef:Uhm het station NA haarlem spaarnwoude (dus 1 halte langer blijven zitten, is halfweg zwanenburg.. :p en de trein stopt serieus direct voor de deur van de suikerfabriek, de 2 silo's dn t gebouw zelf zijn absoluut niet over t hoofd te zien. Is maar even een tip hoor :p
Ik denk trouwens ook dat jij op de trein moet overstappen die voor mij rechtstreeks gaat,ik zou op haarlem best even uit willen stappen en op je wachten? Op de volgende trein?
Lipydo schreef:Ik ben even aan het kijken of het mij lukt om te ruilen. Ik kan nu wel een dag missen met fotograferen alleen maar ik heb helaas niet genoeg de tijd om de foto's te bewerken etc binnen een maand. Als dat geen probleem is dan zal ik kijken of ik kan komen zondag.
Lipydo schreef:Ik ben even aan het kijken of het mij lukt om te ruilen. Ik kan nu wel een dag missen met fotograferen alleen maar ik heb helaas niet genoeg de tijd om de foto's te bewerken etc binnen een maand. Als dat geen probleem is dan zal ik kijken of ik kan komen zondag.