Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xBVN schreef:Is goed hoor Jis, ik neem ook een stoel en wat andere dingen mee.
Ik heb er ook wel even aan gedacht om het te verzetten, maar vind dat ook niet netjes tegenover de beheerder, die al moeite heeft moeten doen om ons er op zaterdag in te kunnen laten.
En de mua is ook al helemaal voorbereid, en ik denk dat het binnen ook wel uit te houden is qua temperatuur....
Alleen nog het probleem van een extra fotograaf. Melissa heeft aangeboden haar deel ook wel mee te willen betalen als dat nodig is. Dan hebben we de optie om toch nog een 4e fotograaf te vinden, of de modellen steeds een ronde pauze te geven. Wat denken jullie ?
xBVN schreef:Ik ben druk bezig met zoeken, op Facebook reageren er wel een paar maar na een reactie van mij hoor ik niks meer. Het zou natuurlijk het makkelijkste zijn als het een fotograaf is die een van jullie kent en in de buurt woont en makkelijk kan meerijden. Had ik anders ook wel gedaan maar de auto zit echt helemaal vol.
Mijn bestelling van de h&m is trouwens al binnen. Ik heb ook wel wat leuke dingen voor jou denk ik mingming, maar ik weet natuurlijk niet wat je zelf hebt.
Ik neem in ieder geval een hoop mee !