Het is in principe de bedoeling dat fotografen foto's komen maken voor hun ervaring of portfolio. Daarvan krijgen wij kosteloos een aantal foto's op Facebook formaat met logo. Meestal tussen de 15 à 20 is verschillend per fotograaf. Daarna kun je idd foto's nabestellen op origineel formaat zonder logo. Zoiets is de bedoeling. Maar voor het foto's maken zelf is het niet de bedoeling dat we betalen. Wij komen immers ook voor onze lol met opgedofte paarden daar helemaal heen.
Ik moet wel rond 12 uur, uiterlijk half 1 weer thuis zijn. Mijn zoontje heeft om half 2 zijn laatste zwemles en mijn dochtertje slaapt dan. Lukt dat vanaf 11 uur?
Omdat het zo onzeker was heb ik nog geen trailer geregeld. Dat kan meestal wel, dus ga er vanuit dat dat goed komt. Paaltjes neem ik mee, lint had iemand anders toch? Heb al mijn lint in gebruik.
Ik vind het eerlijk gezegd te krap, want als ik paaltjes weer mee moet nemen moet ik wel wachten tot het eind denk ik? Die leen ik namelijk van de buren. Een half uurtje naar voren verschuiven geeft mij net wat meer rust. Ik weet niet of iedereen dat past? Die laatste zwemles kregen we pas deze week door, dus daar had ik eerst geen rekening mee gehouden.
Ik heb wel een longeercirkel die ik mee kan nemen. Alleen zijn dat groene paaltjes met breed donkerbruin lint...3 rijen.. Ik ben de vorige keer met de meeting heel lang bezig geweest om die paddock weg te werken en dat waren 2 dunne witte lintjes. Dus als toch iemand wat anders heeft, heb ik dat liever... Ik heb hem nu namelijk ook niet opstaan en denk dat het wel aardig in de knoop zit. Heb vanavond en morgen ochtend geen tijd meer om dat uit elkaar te halen.
Misschien is 5 euro voor origineel formaat zo gek nog niet, haha.
Koekeroekus
Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-14 19:37
Nou mooi. We beginnen morgen om half elf. Dus als jullie uiterlijk kwart over tien daar kunnen zijn kunnen we op ons gemak die kant op lopen en beginnen. Moet ik nog een nieuwe planning maken? Volgorde maakt niet zo heel veel uit en als we de tijd een beetje in de gaten houden komt het vast goed. Joanne in elk geval. Ik heb de hele dag haha.
Hier moeten jullie zijn. Als jullie Borkeldweg in vullen in de TomTom komt het goed.
Gewoon rechtdoor rijden totdat je dit bord ziet.
Ik ga er vanuit dat de meeste vanaf de A1 komen en dan staat dat bord aan de linkerkant. Daar parkeren en dan is het tien min lopen naar de hei. Hoop dat het een beetje weer is morgen.
WOEHOEEE ik heb nog een fotograaf kunnen regelen door m'n oproepje! Nu zijn we dus met z'n drieën Ze heeft geen Bokt, maar komt ook om kwart over 10 waar we verzamelen! Ze kan tot uiterlijk 2 uur, maar dat moet wel lukken denk ik haha!