Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MadeeFleur schreef:BOKTMANDYY schreef:zijn er fotos van de paarden aanwezig zou graag willen weten wat er is voor ik keus maak
[ Afbeelding ]
LoveChamp schreef:Moet ik nog komen om te helpen? Want ook dan moet ik even vervoer regelen maar dat is niet zo probleem maar op stal ook even wat dingen regelen
xclaireschr schreef:LoveChamp schreef:Moet ik nog komen om te helpen? Want ook dan moet ik even vervoer regelen maar dat is niet zo probleem maar op stal ook even wat dingen regelen
Extra hulp is nooit verkeerd![]()
Leuk dat je Sil zo graag wilt meeten!! Ik denk zelf alleen dat ze niet zo veel op elkaar lijken... Jou paardje is slanker gebouwd.
Misschien is het handig om telefoon nummers uit te wisselen? Zodat je elkaar kan bereiken, als je elkaar op de dag zelf nodig hebt.
Renee_S schreef:Hee ik denk ik update jullie even op ves Zn toestandmeneer heeft een kleine peesblessure. Gelukkig waren we er optijd bij en is het niet gescheurd ofzo... Maar de komende 2 maanden minstens zit ik er dus nog niet op en daarna word het hopelijk rustig opbouwen. Dus ik vind dat we volgend jaar dan maar weer opnieuw moeten en dan kom ik met paard
maar ik kom sws even langs. Ik denk met de middag groep. Wil britt en kyra meeten haha
Renee_S schreef:Hee ik denk ik update jullie even op ves Zn toestandmeneer heeft een kleine peesblessure. Gelukkig waren we er optijd bij en is het niet gescheurd ofzo... Maar de komende 2 maanden minstens zit ik er dus nog niet op en daarna word het hopelijk rustig opbouwen. Dus ik vind dat we volgend jaar dan maar weer opnieuw moeten en dan kom ik met paard
maar ik kom sws even langs. Ik denk met de middag groep. Wil britt en kyra meeten haha