Het was echt een hele leuke ochtend meiden. Heb al leuke foto's van iedereen voor bij zien komen. Die foto met dat meisje en de witte pony is echt prachtig. Alsof het zo uit een film komt. Wachten geduldig af op de rest van de foto's.
Fotografen hebben jullie ook een leuke dag gehad?
LOVESUSHI
Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-14 08:52
Voor de meiden die niet mee zijn geweest en ook niet in de ietwat drukke groepschat zitten, hier de link naar mijn foto's! foto's Elin
Voor de andere geïnteresseerde, de hondenmeeting op deze locatie is 4 oktober!
Ik wil jullie nogmaals bedanken voor de gezelligheid! Het was een top dag! En deel twee komt zeker binnenkort, ik zal de link dan hier plaatsen!
Ik ben nog druk bezig met foto's dames, 't is hier wat drukker dan geplanned dus 't loopt ietwat vertraging op
Ik ben even kwijt wie nou wie is/was en wie nog foto's krijgt, dus even bij deze een overzichtje wie naar mijn weten al wél de bestellink door hebben gekregen (en ik ben afschuwelijk met namen, sorry xD)
Haf, Jasmijn, Kirsten, Jill, Louise, Tessa, Caesar .. Dan mis ik geloof ik alleen nog de terrorshet toch?
Ik heb een kleine vertraging, gisteren een hoef tegen m'n bakkes aan gehad met jawel, foto's maken (levensgevaarlijk) dus ik moet het even rustig aan doen voor 't geval dat ..