En het aangepaste schema: Ik zal mijn telefoon bij me hebben en rond 9.45u aanwezig zijn op de parkeerplaats Mochten er problemen zijn kan ik vanaf 8.45u gebeld worden
Anoniem
Geplaatst: 15-08-14 22:23
Tot mijn grote spijt moet ik afzeggen.. Mijn helper heeft net een ongelukje gehad op stal, waarbij ze een verrekte longspier heeft opgelopen. Ze kan nu dus niet meer op of om. Aangezien ik geen ander vervoer heb en niet alleen kan komen. (Ben zelf ook niet zo fit.) Zie ik mij genoodzaakt, om af te zeggen.
Aan de ene kant wel fijn dat er nog een oproep geplaatst is, want het volgende Reservemodel staat nu op Vie haar plaats. Kan alleen schema's niet meer aanpassen, lig al bijna te slapn haha.
Het paard heet Tudor
hutch84
Geplaatst: 15-08-14 22:35
Share is het een optie dat ik je met trailer kom halen ? En als we hutch en diego gewisseld hebben dat jet je dan weer terug breng. Mits ik geen uur onderweg ben
Ja ellis. Mn vriendin komt wel en ik kom ook mee kijken.
Das lief stef maar er is al iemand anders op mijn plaats. Vie staat er ook om bekend niet makkelijk te laden op andere trailers dus dan ist misschien alsnog een uur. Haha maar heel lief aangeboden.
Zo ik denk dat diego klaar is. Gewassen staat in de knotjes. Helaas heeft hij doordat ik even ivm shoot ander eczeem spul gesmeerd heeft wel wat plekjes. Maar dat oogt altijd nog mooier dan vette manen
Hoofdstel gepoetst zadel hoeft in mijn geval niet mee. Kom er nog net met opstapje op.maar ga met 30 weken zwangerschap geen risico lopen.