Mooi Samantha! Ik ben echt niet zo snel vrees ik.... Ik moet morgen werken, donderdag ook werken en dan meteen 4 nachten werken bij m'n andere baantje...dus ik hoop ergens in t weekend tussen het slapen en werken door... Ik heb natuurlijk wel al even gespiekt, er zaten er bij die ik verrassend leuk vond, maar ook best veel missers. Ik heb iets teveel zitten spelen met t zonnetje denk ik...maar er blijft genoeg over hoor!
Degene die de groepsfoto gemaakt heeft er ook nog bij uiteraard!! Dacht alleen dat er over een statief gesproken was, zodat iedereen op de groepsfoto stond! Excuses!
Ja was wel enorm jammer dat er zo veel afmeldingen waren!
Ben je nog niet ietsjes beterder geworden?
Annick
Geplaatst: 02-07-14 00:46
mooie foto's Samantha , ben je nog goed thuis gekomen ? ik deed voor spek en bonen mee , maar super leuk om een keer te doen ! geef me even de tijd , super druk leven haha , ik zet ze op mijn facebook als ik ze af heb ! wel slechte kwaliteit als je foto's hier op bokt zet
Higoma145
Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-14 00:49
Had hem al voorbij zien komen via Maria, maar wauw wauw wauw !! Die is echt ongelofelijk gaaf!!
Ps. Niks spek en bonen! Je maakt top foto's en ook nog eens super fijn dat je in wilde springen!