Anders als Yet niet komt kan ik Jip wel meenemen. Mijn zusje wil ook graag mee. Maar dan zou je iemand van de ochtend groep naar de middag moeten verplaatsen
Bedankt. Wacht nog steeds op telefoontje dat we kunnen komen. Wachten duurt in dit soort situaties altijd lang ik ga er nog vanuit dat het een griep of virusje is en het mee valt maar je weet maar nooit omdat hij heel erg trilt en kortademig is. Ik ga er voor als nog van uit dat ik er morgen bij ben. Maar post straks als we thuis zijn dan heb ik zekerheid.
emmaudb
Geplaatst: 08-06-14 00:41
Bah, vervelend. Maar je kunt idd beter het zekere voor het onzekere nemen.
Trouwens Anouk, je zei dat er vlakbij nog een parkeerplaats was. Moet je daar voor betalen? Dan kan ik daar anders rekening mee houden
Nou wij zijn weer opweg naar huis. Hij had rode vlekjes die niet weggingen als je er op drukte en kan duiden op hersenvliesontsteking. Bleek gelukkig niet het geval maar een flinke virus. Wij zijn uiteraard hartstikke brak en wordt een korte nacht de kleine zal morgen wel gewoon vroeg wakker worden en dan verwacht ik dat we tijdens zijn middag dutje met zijn 3e even naar bed gaan en dat ik helaas toch de foto meeting aan me voorbij laat gaan Hoe jaar ik het ook vind.
Te jij post rond half 9 of het doorgaat toch? Als ik na half 9 niet gereageerd heb dan kom ik niet. Voel ik me morgen niet zo brak en de kleine is niet super slecht dan post ik wel dat ik kom. Ok?
heb dr zin in, er kan dus ook vlakbij de locatie geparkeerd worden? word de middaggroep dan opgehaald om een bepaalde tijd?
ik heb in mijn bus aardig wat halsbanden hangen, dus als iemand leuk bandje nodig heeft trek me ff aan mn mouw.
DK zwemt wel, gaat met heel veel spetters en geplons gepaart.
wat is er nu over aan modellen en fotografen?
iEmmaaa
Geplaatst: 08-06-14 07:03
Goeiemorgen allemaal! Vannacht een paar keer moeten opstaan omdat mijn andere hondje Josefien niet goed in orde is, maar gelukkig liggen zowel zij als Lancelot nu nog lekker te snurken dus kan ik nog heel even blijven liggen hahaha.
Ik heb net al even op buien alarm gekeken en wat hij nu aangeeft valt er straks een bui maar gaat al de harde regen en het onweer alleen over het westen vant land .
Tinkermuts
Geplaatst: 08-06-14 07:31
mogguh, dat klinkt goed, hier droog en bewolkt maar lekker temperatuurtje.
deur staat al lekker open en hondje ligt in de tuin te spelen.
hij ruikt weer redelijk fris...gister is hij voorover een plateau afgedonderd de baggersloot in, hij was geheel zwart en stonk een uur in de wind....dombo haha ....hij dacht dat ie over het kroos kon open, iets van grootheidswaanzin ofzo....
fotografen 1:Evi - van der Zon fotografie 2:Evelien - http://ebfotografie.weebly.com 3:Anouk Janssen-aajm fotografie-geen site 4:Elise http://elisefotografie.com 5 ik dacht nog een fotograaf maar kan het niet vinden op mijn mobile..
Als het goed is klopt het zo?
Laatst bijgewerkt door MelisWess op 08-06-14 08:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Eviii_x
Geplaatst: 08-06-14 08:57
Julot_Engel schreef:
Tinkermuts schreef:
julot-engel, nee op de middag, sorry
Owh, das jammer. Nouja, dan maar me eigen.
Als je hem echt zo lelijk vind, doe je hem toch af?
Niet dat pip als een gek naar het water toe gaat rennen ofzo . Er is vast wel een oplossing, kan hier nog wel kijken of ik nog wat heb liggen..
Goedemorgen iedereen! Spulletjes hier liggen al klaar, terwijl de rest van het huis nog op 1 oor liggen ben ik al klaar om de deur uit te gaan. (Komt zelden voor). Ik heb er in ieder geval zin in
noukso
Geplaatst: 08-06-14 09:04
emmaudb schreef:
Bah, vervelend. Maar je kunt idd beter het zekere voor het onzekere nemen.
Trouwens Anouk, je zei dat er vlakbij nog een parkeerplaats was. Moet je daar voor betalen? Dan kan ik daar anders rekening mee houden
Dat weet ik niet. Dacht het niet.
Tinkermuts
Geplaatst: 08-06-14 09:04
ik snap het niet geheel, is DK de enige op de middag, nee toch?
noukso
Geplaatst: 08-06-14 09:07
emmaudb schreef:
Ik ga zo ook. Als het goed is ben ik 10 voor half bij jou Anouk. Moet ik nog wel even een parkeerplaats zoeken
Kom jij nu naar mij of naar de parkeerplaats dichterbij?
MelisWess
Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-14 09:11
Tinkermuts schreef:
ik snap het niet geheel, is DK de enige op de middag, nee toch?
nee. Dk is met lancelot, indy, kwispel.
dit was gewoon een lijst die ik had van iedereen die mee gaat