Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
XxJustinexX schreef:Ik heb ook handjes extra ^^
ohja en aan de fotografen, het is handig als je paardengeluidjes op je telefoon hebt staan dat is zo ongeveer het enige waar ze haar oortjes voor naar voren doet
XxJustinexX schreef:Mocht je geen fotografen gevonden hebben, en 2 modellen misse , dan kan je dat misschien beter zo laten of niet? Dan is het weer im balans toch?
Ik heb nu iemand (fotograaf) die graag wil maar die kan alleen als ze ergens opgepikt kan worden rond heerhoguwaard.
XxJustinexX schreef:Ohh okee. Nouja in het geval dat er iemand nog uit mocht vallen dan![]()
Wel heel jammer van de paaltjes... Ik baal echt als een stekker want dat waren foto's die ik zo onwijs graag wou voor nabestellingen. En longeerfoto's ga ik niet aan want je ziet gewoon overduidelijk dat er gelongeerd wordt (en pony is nog in de opbouw met longeren want ze heeft dat nooit geleerd zegmaar dus ga niet zomaar op een vreemde plek longeren helaas) En ik weet bijv van elvira dat ze geen longe foto's maakt om de bovenstaande reden (het overduidelijk zien)
ja ik heb 22 paaltjes en genoeg lint liggen maar ik ben allang blij dat ik vervoer heb. En ik kam geen 22 paaltjes mee nemen op de fiets.
Mocht ik wel op een of andere manier kunnen regelen dat de paaltjes meekunnen, moet eigenlijk iedereen even terugkomen naar de parkeerplek om te helpen tillen.. anders laat ik ze zowieso thuis. Heb nu al 2 meetings gehad waar iedereen er schijt aan had en we 22 paaltjes en lint met zn 2e konden slepen
XxJustinexX schreef:Ik heb geregeld dat de paaltjes meekunnen , wij nemen ze zelf mee en dus alleen voor de middag want niemand kan ze eerder ophalen of brengen.
Ik wil dan wel vragen of iedereen komt helpen met het mee tillen van de paaltjes en lint aangezien wij zelf natuurlijk allemaal paardenspullen al mee hebben en ik niet en een paard vast kan houden en paaltjes kan tillen.
Hoop dat iedereen dan mee komt helpen, en anders blijven ze in de auto want heb geen zin in het gezeik van afgelopen meetings..
Nizzie schreef:ik kan je zadel op de fiets meenemen justineen heb fietstassen en een rek voorop dus de paaltjes moet ook wel lukken