Fotomeeting paarden, Amsterdamse bos [22 juni]

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SternPhoto

Re: Fotomeeting paarden, Amsterdamse bos [22 juni]

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 09:55

Mm wordt dan weinig reflectie gebruik.

sharon_quiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 11:06

Ik neem mijn vriendje mee zondag :)

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 11:07

Ik heb ook handjes extra ^^

ohja en aan de fotografen, het is handig als je paardengeluidjes op je telefoon hebt staan dat is zo ongeveer het enige waar ze haar oortjes voor naar voren doet :')

Nikkylove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-14 13:03

XxJustinexX schreef:
Ik heb ook handjes extra ^^

ohja en aan de fotografen, het is handig als je paardengeluidjes op je telefoon hebt staan dat is zo ongeveer het enige waar ze haar oortjes voor naar voren doet :')

Vandaar dat het fijn is als er extra mensen mee gaan :p.
Kan de fotograaf zich focussen op het maken van fotos :D

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 13:07

Ja inderdaad! maar dat is toch meer dan logisch dat je even voor een handje extra zorgt? Want een fotograaf kan niet gaan staan aandacht trekken en foto's maken tegelijk. Handje extra gaat alleen maar ten voordeel aan de foto's :)

Maar mijn vraag dus of de fotografen in ieder geval het paardengeluidje op hun telefoon hebben, dan kan mijn handje extra dat knopje wel indrukken :) Mijn eigen telefoon is op het moment heel slecht in zn batterij , dus die kan ik niet de hele middag gebruiken voor paardengeluidjes zegmaar :p Vandaar dat ik het eventjes vraag want dit is zo ongeveer het enige waar pony der oren voor naar voren doet
Reflectiescherm is ook niet eng die kan je zelf om der hoofd heenvouwen haha, kan je hem iig wel heel goed voor je licht gebruiken bij der want ze springt er niet van weg,.

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 13:13

Bij vorige meeting waren er ook diversen zonder extra handje, en deden we als fotografenduo soms gewoon even elkaar helpen bij een wat minder attent paard.
Mijne staat over het algemeen goed stil, maar is nooit mee geweest op een meeting dus geen idee wat ie gaat doen, en had wel paar mensen gevraagd, maar die konden helaas niet. Zal nog paar mensen vragen, maar kans dat er iemand mee komt is dus wel klein ;)

Nizzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 15:54

Ik zal ook mijne mooie handklapper meenemen voor degene met een bomproof paard.. (mijne reageert niet eens op paardengeluiden 8)7 )

Nikkylove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-14 09:50

Ik heb een aantal fotografen hier van bokt een PB gestuurd.
(die zich eerder voor Amsterdamse bos meetings hebben aangemeld)
Hopelijk kunnen we nog 2 modellen vinden, anders moeten er inderdaad een aantal
fotografen alleen fotograferen (dit kunnen we wel wisselen in de middag).

Mocht iemand nog een fotograaf weten, stuur hem door naar dit topic!

Maybritt heeft zich afgemeld met Tender, gelukkig kon Karlijn met Bliksem nog op het allerlaatste moment toch nog mee.
(sorry voor de aparte manier van het kiezen van modellen, maar zo dicht bij de meeting zelf wil ik geen risico's lopen. )

__Nicky, kunnen we jou paaltjes alsnog lenen voor de fotomeeting? Of alleen in de ochtend?

&Gabon, gaat het jou lukken om op tijd bij de meeting te zijn? (kan je nog met iemand mee rijden?)
Eventueel kan je met Karlijn mee lopen? Ik kan wel haar nummer geven.

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 10:51

Mocht je geen fotografen gevonden hebben, en 2 modellen misse , dan kan je dat misschien beter zo laten of niet? Dan is het weer im balans toch?

Ik heb nu iemand (fotograaf) die graag wil maar die kan alleen als ze ergens opgepikt kan worden rond heerhoguwaard.

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 11:05

Alleen in de ochtend. Tenzij iemand ze eind van de middag bij mij thuis brengt ;)

Nikkylove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-14 11:55

XxJustinexX schreef:
Mocht je geen fotografen gevonden hebben, en 2 modellen misse , dan kan je dat misschien beter zo laten of niet? Dan is het weer im balans toch?

Ik heb nu iemand (fotograaf) die graag wil maar die kan alleen als ze ergens opgepikt kan worden rond heerhoguwaard.

Ik heb precies genoeg modellen.
In de plaats van Wynetta kwam Vanquish en in de plaats van Tender is Bliksem nu.
Dus 8 modellen.

__Nicky neem ze maar alsnog voor in de ochtend mee, voor de zekerheid ;).

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 12:21

Ohh okee. Nouja in het geval dat er iemand nog uit mocht vallen dan :)

Wel heel jammer van de paaltjes... Ik baal echt als een stekker want dat waren foto's die ik zo onwijs graag wou voor nabestellingen. En longeerfoto's ga ik niet aan want je ziet gewoon overduidelijk dat er gelongeerd wordt (en pony is nog in de opbouw met longeren want ze heeft dat nooit geleerd zegmaar dus ga niet zomaar op een vreemde plek longeren helaas :( ) En ik weet bijv van elvira dat ze geen longe foto's maakt om de bovenstaande reden (het overduidelijk zien)

ja ik heb 22 paaltjes en genoeg lint liggen maar ik ben allang blij dat ik vervoer heb. En ik kam geen 22 paaltjes mee nemen op de fiets.

Mocht ik wel op een of andere manier kunnen regelen dat de paaltjes meekunnen, moet eigenlijk iedereen even terugkomen naar de parkeerplek om te helpen tillen.. anders laat ik ze zowieso thuis. Heb nu al 2 meetings gehad waar iedereen er schijt aan had en we 22 paaltjes en lint met zn 2e konden slepen

Nikkylove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-14 12:32

XxJustinexX schreef:
Ohh okee. Nouja in het geval dat er iemand nog uit mocht vallen dan :)

Wel heel jammer van de paaltjes... Ik baal echt als een stekker want dat waren foto's die ik zo onwijs graag wou voor nabestellingen. En longeerfoto's ga ik niet aan want je ziet gewoon overduidelijk dat er gelongeerd wordt (en pony is nog in de opbouw met longeren want ze heeft dat nooit geleerd zegmaar dus ga niet zomaar op een vreemde plek longeren helaas :( ) En ik weet bijv van elvira dat ze geen longe foto's maakt om de bovenstaande reden (het overduidelijk zien)

ja ik heb 22 paaltjes en genoeg lint liggen maar ik ben allang blij dat ik vervoer heb. En ik kam geen 22 paaltjes mee nemen op de fiets.

Mocht ik wel op een of andere manier kunnen regelen dat de paaltjes meekunnen, moet eigenlijk iedereen even terugkomen naar de parkeerplek om te helpen tillen.. anders laat ik ze zowieso thuis. Heb nu al 2 meetings gehad waar iedereen er schijt aan had en we 22 paaltjes en lint met zn 2e konden slepen

Het is inderdaad jammer dat we niet meer paaltjes hebben, maar we hebben in ieder geval wel een paar paaltjes! (en genoeg lint)
Dus er is vast wel een oplossing om zonder longe losgooifoto's te maken.

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 12:37

Ik heb geregeld dat de paaltjes meekunnen , wij nemen ze zelf mee en dus alleen voor de middag want niemand kan ze eerder ophalen of brengen.

Ik wil dan wel vragen of iedereen komt helpen met het mee tillen van de paaltjes en lint aangezien wij zelf natuurlijk allemaal paardenspullen al mee hebben en ik niet en een paard vast kan houden en paaltjes kan tillen.

Hoop dat iedereen dan mee komt helpen, en anders blijven ze in de auto want heb geen zin in het gezeik van afgelopen meetings..

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 12:39

you kow me :)

Nikkylove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-14 12:43

XxJustinexX schreef:
Ik heb geregeld dat de paaltjes meekunnen , wij nemen ze zelf mee en dus alleen voor de middag want niemand kan ze eerder ophalen of brengen.

Ik wil dan wel vragen of iedereen komt helpen met het mee tillen van de paaltjes en lint aangezien wij zelf natuurlijk allemaal paardenspullen al mee hebben en ik niet en een paard vast kan houden en paaltjes kan tillen.

Hoop dat iedereen dan mee komt helpen, en anders blijven ze in de auto want heb geen zin in het gezeik van afgelopen meetings..

Nizzi en ik zijn op de fiets, dus wij kunnen wel veel paaltjes meenemen.

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 12:57

Maar nizzi had volgens mij al beloofd mijn zadel mee te nemen op de fiets (waar ik nog geen antwoord op mijn vraag heb gehad of ik daar op kon rekenen) lijkt me niet dat daar nog veel meer bij past? Die paaltjes hebben namelijk aardig scherpe punten.

de fotografen kunnen (of een deel ervan) toch gewoon even teruglopen en ook eventjes helpen lijkt mij?? Jullie 2 zijn vast de enige niet die er zijn, we zijn er die middag met zijn alle wel zo netjes om even met zijn allen die spullen te verslepen? En niet maar 2 van de groep?

Sorry dat ik zo doe maar dat grapje heb ik al een keertje eerder gehad en vind eigenlijk dat iedereen even moet komen helpen... iedereen maakt er uiteindelijk toch ook gebruik van?

Annepanne92

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 13:27

Lijkt me ook niet meer dan normaal dat iedereen even meehelpt toch? Vele handen maken licht werk, plus het is voor ieder's belang :)

Nizzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 13:42

ik kan je zadel op de fiets meenemen justine ;) en heb fietstassen en een rek voorop dus de paaltjes moet ook wel lukken :)

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 14:23

Nizzie schreef:
ik kan je zadel op de fiets meenemen justine ;) en heb fietstassen en een rek voorop dus de paaltjes moet ook wel lukken :)

Top, maar dan nog ben ik van mening dat ik liever wil dat iedereen gewoon komt helpen.. Iedereen
maakt er toch gebruik van ook..?

Ik heb de paaltjes al eens mee proberen nemen op de fiets en dit leverde fikse beschadigingen op, dus ik heb zelf eerlijk liever dat ze gewoon even gedragen worden.. Ik kan dan als een zeur overkomen, maar ik het flink geld uitgegeven aan die paddock dus wil ik er ook zo zuinig mogelijk mee om gaan..

Nizzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 14:33

ik snap het helemaal hoor ;) we iedereen moet gwn meehelpen (en voor mij makkelijker fietsen :+ )

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 14:43

Haha, ja het is toch gewoon gebruikelijk, en gewoon fatsoen om allemaal eventjes te helpen! En geloof me die punten zijn onwijs scherp, je wil er niet aan denken wat er kan gebeuren mocht het fout gaan

Heeft iedereen mij al op facebook? Facebook vind ik altijd veel makkelijker qua contact over de foto's achteraf, dus denk hierbij aan nabestellingen, uitwisseling van mail adresen enzo.

Stuurt iedereen zijn foto's trouwens via wetransfer? (blijft de kwaliteit wel het mooiste op! )

Lois, als jij nieuwe fotografen vind, stel jij ze dan op de hoogte van mijn vraag, of moet ik dat even doen. Was overigens iedereen hier mee akkoord. Ik heb gezegd dat foto's wel op bokt mogen, dit gaat alleen om de portret foto's (ook met mij erop) niet om de rijfoto's.. zoals beschreven zat daar een extra issue aan. Al zitten er weinig van die manege op bokt, je zal er maar net weer eentje hebben die het tegenkomt en mij weer aan de schandpaal hangt.

Dus ik weet niet of iedere fotograaf mijn stukje heeft gelezen, en het anders apart nog even wil ontvangen? Geen foto's op social media of wat dan ook. uitluitend de portret hier in het topic showen. En alleen maar naar mij sturen. Dus ook niet op facebook enzo plaatsen..

Ik hoop toch echt nog dat iedereen respect voor deze kwestie heeft, ik vind het zo onwijs vervelend maar dit zijn nou even maatregelen die genoemen moeten worden om het stalken jegens mij te stoppen.. :(

Annepanne92

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 15:35

Even tussendoor: nog maar 15% kans op neerslag zondag :)

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 15:36

Ik zag het :D Veel kans op zon :D

Ik heb er zin in *\o/* *\o/*

Annepanne92

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 15:40

Ik ook! Eerste keer dat ik zo ver van huis ga ervoor, wel leuk! :) Omdat trouwens mijn moeder en stiefvader mee komen (willen gaan fietsen daar) heb ik misschien ook wel wat handjes extra aangezien ze wss ook nog wel even komen kijken. Ze hebben niets met paarden maar een reflectiescherm vasthouden kunnen ze wel ;) Kan dit niet garanderen, ben al veel te blij dat ze meegaan zodat ik geen benzinekosten heb :')