Wij zijn dr ook moe van haha. Maar goed we weten nu wep dat bet met Toontje nog wat te vroeg is en kwieb ja das gewoon kwieb haha maar goed die mag ook die begint nu bij de ouderen te horen en die down geloof ik allemaal waar ze zin in hebbeb haha
komt vanzelf, toontje is nog jong en heeft al een rugzakje De aanhouder wint Kwieb was lekker gebruik aant maken van zn leeftijd als excuus om die schotels omlaag te houden
maj0
Geplaatst: 24-08-14 13:01
Achjaa verder zijn ze allebei wel heel lief hoor
we hebben mazzel gehad met het weer. Hier regent het nu flink
We hebben heerlijk weer gehad vanmorgen. We hebben echt genoten. Boco ligt nu lekker te slapen. Zijn welverdiende rust. Wat was hij super braaf. Nu de foto's bekijken/bewerken die mijn vriend gemaakt heeft.
Ik denk, wat spelen mijn foto's mega snel over! Heeft mijn broertje zonder het te zeggen de camera instelling naar JPEG veranderd Nu kan ik dus alleen de scherpte en contrast wat aanpassen........
Ik ben niet zo heel erg tevreden met mijn foto's Ik heb deze week studiestartweek dus daarna zal ik wat foto's laten zien! Tenzij ik het niet kan laten om eerder te beginnen
Wij zijn in de verschrikkelijkste regenbuien naar huis gereden, en hebben lol gehad met Veronique in de auto Inhalen op de snelweg, in de auto dansen op de muziek etc. Gelukkig hebben we de regenbuien smorgens niet gehad
Maar ik was juist zo tevreden over de foto's.. En nu zijn ze blauw of grijs. Normaal is dat ook wel zo, maar dan pas ik de kleur wat aan et voila!
magda_90
Geplaatst: 24-08-14 14:26
Wellicht kun je toch nog iets aanpassen?
Ik snap van mij trouwens niet waarom ik nooit eerder die 70-300 mm mee heb genomen. Het eerste resultaat in een quick view is namelijk beter dan verwacht!
sannerocky
Geplaatst: 24-08-14 14:28
BLAUW
Ja, makkelijk gezegd als het niet wil Heb ik net uitgelegd hihihi
Blauwe gloed valt mee hoor. Kijk maar naar de heide. Volgens mij trekt het wel weg als je de belichting iets omhoog gooit. Dan wordt de foto wat lichter en zijn de schaduwen minder hard.