Tweede fotomeeting Hardenberg/Ommen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 22:27

_l_amanda_l_ schreef:
Hoofdstel bij portret staat juist wel chique hoor! (zoiets bv. ;) )

Zwartbruin staat zo goed als alles wel op, toch? Rood als dekje is meestal ook geen probleem hoor, maar bij vesten/jasjes e.d. is het soms een uitdaging, het wordt soms wat "uitgebeten" als je in de volle zon staat..

Oh als dekje maakt niet uit!!
Alleen heel vaak als jas of zo lijkt het of je geen figuur hebt, geen idee waarom.

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 22:29

Grrr. Heb een halster en hengstenketting besteld en allebei nog niet binnen. Hoop dat het nog gaat gebeuren voor zondag anders word het een hoofdstel.

Anoniem

Re: Tweede fotomeeting Hardenberg/Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 11:07

Volle zon.... Ik moet het nog zien hahaha. Op een dag als vandaag (droog maar bewolkt) is geen enkele kleur een probleem vind ik.

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 11:14

Volgens mijn buien radar word het wel echt mooi weer.

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 11:17

Koekeroekus schreef:

Ik hoop dat jou buienradar gelijk heeft! *\o/*

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 11:26

Esaqar schreef:
Koekeroekus schreef:

Ik hoop dat jou buienradar gelijk heeft! *\o/*

ik ook !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 11:52

Ik hield mijn hart vast vwb het weer aankomend weekend, maar volgens mijn vriend zou het ook mooi weer worden!

elwinfield

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-14 11:56

Laten we hopen dat er in ieder geval een beetje zon is!

Weet iemand of de Sahara volledig zacht zand is, of ook wel zand waar je eventueel zou kunnen losrijden? ;)

Ohja, ik weet niet of de fotografen aan Photoshop of iets doen? Maar als Bram zenuwachtig wordt, poept hij heel z'n benen onder haha :')
Ik hoop dat dat een beetje weggewerkt kan worden. Ik zal m hooi voeren van te voren, misschien dat dat helpt!

En m'n vader gaat mee, die is niet zo super goed met paarden, als het niet lukt, is iemand bereid om te helpen met bandages erom doen? Zou super fijn zijn!

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 19:27

elwinfield schreef:
Laten we hopen dat er in ieder geval een beetje zon is!

Weet iemand of de Sahara volledig zacht zand is, of ook wel zand waar je eventueel zou kunnen losrijden? ;)

Ohja, ik weet niet of de fotografen aan Photoshop of iets doen? Maar als Bram zenuwachtig wordt, poept hij heel z'n benen onder haha :')
Ik hoop dat dat een beetje weggewerkt kan worden. Ik zal m hooi voeren van te voren, misschien dat dat helpt!

En m'n vader gaat mee, die is niet zo super goed met paarden, als het niet lukt, is iemand bereid om te helpen met bandages erom doen? Zou super fijn zijn!

Tuurlijk! En bruine benen kunnen meestal zo weer wit worden hoor ;p don't worry. We hebben photoshop nodig in ons leven. *\o/*

Paico

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 19:34

Zondag vroeg komt mijn vriendin met haar dochter helpen aura te wassen dan koffie.
Gaan we vrolijk verder met de staart uit pluizen :) heb er zin in. Daarna misschien een ritje weet iemand hoe dat daar is? Ik bedoel kan je een klein rondje of ben je gelijk uren onderweg?
Bandages heb ik nog nooit omgedaan maar als je er wat aan hebt wil ik best helpen.

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 20:20

Huh heel raar had een bericht geplaatst maar die staat er niet, nouja nog een keer dan maar.

Is het dicht bij de trailers? Ivm het omkleden?

Ik denk dat ik met de standfotos een licht blauw shirtje aan doe
moet ik alleen ff kijken of die past bij mn dekje haha anders dan ff ander shirtje

Paico

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 20:38

Vraagje hoe groot moet de paddock worden? Dit ivm het lint en dan twee keer boven en in de midden?
Ik heb de gewone prikpaaltjes dus niet extra hoog.

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 21:18

We gingen toch een soort gangpad maken ? Dat ze van de ene kant naar de ander lopen en dan opvangen aan het eind. Weet niet hoe ze dat normaal doen met een meeting.

Edit : ik wou wat flessen drinken meenemen, nog mensen die iets speciaal moeten hebben ofzo ? Koffie en thee is denk beetje lastig warm te houden.

elwinfield

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-14 21:22

Koekeroekus schreef:
We gingen toch een soort gangpad maken ? Dat ze van de ene kant naar de ander lopen en dan opvangen aan het eind. Weet niet hoe ze dat normaal doen met een meeting.

Haha volgens mij heb ik dit dan niet meegekregen :')

Top! Ik heb er wel zin in jongens, hopelijk loopt het allemaal een beetje en kunnen de ervaren mensen ons een beetje sturen!

Ga je toch wel rijden met Zalina, Marjolein? :)
In een andere topic stond iets over 10 à 15min lopen! Dus dan zou ik als ik jou was alles meenemen.. Geen idee of het ook echt zo is!

Paico

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 21:36

Gangpad? Ben benieuwd :D maar hoeveel lint ongeveer? Heb geen idee

nobje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 21:44

Auraenguus schreef:
Gangpad? Ben benieuwd :D maar hoeveel lint ongeveer? Heb geen idee

Is het niet handiger om een grote round pen uit te zetten ?
Maar ben wel erg benieuwd hoe dat zou gaan met een gang pad ?
Mijn paardje gaat graag rechtdoor... dus dat is op zich wel gunstig (denk ik O:) )

xPearl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 21:47

Koekeroekus schreef:

Edit : ik wou wat flessen drinken meenemen, nog mensen die iets speciaal moeten hebben ofzo ? Koffie en thee is denk beetje lastig warm te houden.

Hoe bedoel je opvangen? Dat je iemand aan het einde zet & het paard dan zo opvangt..? Of zie ik het nou verkeerd? :')

lovelanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 21:48

Het is wel een eindje lopen ja vanaf de parkeerplaats!

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 21:52

elwinfield schreef:
Koekeroekus schreef:

Haha volgens mij heb ik dit dan niet meegekregen :')

Top! Ik heb er wel zin in jongens, hopelijk loopt het allemaal een beetje en kunnen de ervaren mensen ons een beetje sturen!

Ga je toch wel rijden met Zalina, Marjolein? :)
In een andere topic stond iets over 10 à 15min lopen! Dus dan zou ik als ik jou was alles meenemen.. Geen idee of het ook echt zo is!

Ligt er ff aan hoe mevrouw zich gedraagd. Maar wil ik terplekke ff bekijken. Mocht ik morgen of zaterdag nou niet kunnen rijden dan klim ik er niet op haha dan moeten jullie zo snel knippen dat wij al 3 keer voorbij zijn.v

Hmm weet niet wat ik van een gang pad moet vinden. Denk dat idd z'n round pen mooier is voor fotos.
Mocht je zon gangpad doen en opvangen aan het eind gaat die van mij niet los vind ik te riskant. Ze kan wel eens beetje onbenullig doen tegen vreemden en moeten niet hebben dat ze iemand om ver loopt en dan los loopt.

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 22:05

xPearl schreef:
Koekeroekus schreef:

Hoe bedoel je opvangen? Dat je iemand aan het einde zet & het paard dan zo opvangt..? Of zie ik het nou verkeerd? :')

Ja, zoiets. Maar ik ben echt een leek hoor! Geen idee hoe dat normaal gaat.

xPearl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 22:12

Dat vind ik eigenlijk niet veilig. Je weet maar nooit hoe n paard reageert. Straks loopt hij je omver of iets en dan is je paard weg.. Heb dan liever n roundpen :)

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 22:15

Aub geen gangpad hoor :o dan krijg je of foto's van voren (weinig an) of van zij met een draad imdat je geen ruimte hebt om op afstand te gaan zitten. Een vierkant is het makkelijkst. Eventueel rond, zodat je als fotograaf of onder het draad door kan fotograferen of binnen het draad.

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 22:16

Ik heb km's draad trouwens. Mocht er wat mee moeten.

elwinfield

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-14 22:17

Haha het was blijkbaar gewoon een optie ;) wees niet bang! We kunnen dan ook nog kijken hoe het gaat! Eventueel heb ik ook nog de beschikking over draad, paaltjes moet ik even zoeken :D

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 22:18

Ik stem ook voor de roundpen :p