Ondanks ik er niet meer bij kon zijn helaas, schitterende foto's! Jullie hebben het erg gezellig gehad zo te zien! Helaas vandaag te horen gekregen dat Saranda astmatische bronchitis heeft.. Nu op Prednisolon en kijken of het verbeterd..
Hoe werkt het precies met nabestellingen op groot formaat?
Reeltje_5
Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-14 21:21
Dat zou ik bij de desbetreffende fotograaf vragen Niet iedereen heeft dezelfde prijs etc.
Anoniem
Geplaatst: 20-05-14 21:32
Ohzo, jaaa ik snap hem. En wordt dat dan gewoon in orgineel bestand gemaild, of moet dat op een usb stick gezet worden bijv? Sorry als ik stomme vragen stel, heb er geen verstand van.
bij mijn vorige meeting was het idd ook via de mail maar had er bij een ook een hele cd besteld met alle foto´s erop. ik ben heel slecht in kiezen haha
Ik las hier wat vragen over hoe je de foto's krijgt. Iedere fotograaf werkt inderdaad anders.
Ik upload alle foto's via een oypo account en hier kan je afdrukken nabestellen (kost dus geld). Als dank voor de moeite mag je van deze pagina 5 foto's kiezen en dit dan via mail: veronique@duvero.com doorgeven welke dat zijn. Je ontvangt de digitale foto's op 1200px langste zijde met een logo (zoals je ook hier ziet) voor op je telefoon/facebook/bokt etc. (let wel op, bokt is 800px langste zijde dus je moet zelf de foto ergens uploaden) .