Inderdaad niets mis mee! Het is dat de mijne is stuk gegaan anders had ik hem ook nog gehad!
Loontje_
Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-14 22:19
Gelukkig maar, meer liefhebbers van de 450D Haha ja die van mij doet het... "nog", zal ook niet lang meer duren. En dan ga ik waarschijnlijk de overstap maken op fullframe!
Loontje_
Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-14 10:12
Update: Sjana heeft aangegeven dat het even niet lekker gaat bij haar en dat ze ook zonder vervoer is komen te zitten, daarom heeft ze zich helaas moeten afmelden.
Rob Boehle heeft haar plekje ingenomen, ik heb al contact met hem opgenomen en hij is op de hoogte.
Jammer voor Sjana, sterkte als het niet zo lekker gaat!
Heb je al een kleine planning Lione wat je wilt gaan doen?
Hoeveel foto's moet elke fotograaf per model terug kunnen geven trouwens minimaal?
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst: 29-04-14 14:58
Wat jammer, sterkte Sjana..
Loontje_
Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-14 18:18
Ja heb een planning klaar, graag hoor ik jullie op en aanmerkingen zodat ik het kan aanpassen! Misschien heb ik bij sommige activiteiten te weinig of juist te veel tijd berekend.
Even op wetransfer ofzo zetten.
En hoeveel foto's... lastige.. ik denk gewoon dat je als fotograaf moet kijken welke en hoeveel foto's goed zijn gelukt, welke je wil laten zien en die gewoon bewerkt en op klein formaat met logo laat zien en geeft aan de modellen. Misschien 1 per fotograaf aan elk model op origineel formaat? Dat moeten we maar even overleggen hoe en wat!
Fijne heldere planning! Ik vind de eerste shoot in de tuin wel krap denk ik. Als je met twee fotografen een model in een kwartier moet fotograferen heb je ben ik bang krap tijd?
Ik rijd trouwens met de visagist mee dus ik ben er dan wel wat eerder, ik hoop niet dat dit erg is?
Zijn er nog bokkers die uit Friesland en omgeving komen?
Ik zat daar stiekem ook al over te denken hoor Marit! Helaas twee keer zonder vraag of enig toestemming een foto ergens iets te groot zien hangen waar ik niks van wist...
Is het niet handig als elk model bij elke fotograaf 1 foto op groter formaat mag uitzoeken bijv 1400 pixels max?
Loontje_
Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-14 19:31
Vind ik ook goed! En als de modellen eventueel meer foto's op andere formaten willen dan kunnen ze dat met de desbetreffende fotograaf regelen toch?
En misschien is een kwartiertje niet veel, maar in de tuin is ook meer een soort 'oefenen', of willen jullie daar ook echt de tijd voor? Ik dacht en anders wordt de dag zo lang haha
Inderdaad, in een kwartier heb ik samen met een model meestal wel de platen die ik wilde schieten, dan gaan we meestal op zoek naar een ander plekje. In het bos is het denk ik belangrijker om meer tijd te hebben dan in de tuin. En ach, als het iets uitloopt, dan loopt het iets uit
En over het laatste wat ik had geschreven: Lijkt het jullie leuk om samen te eten 's avonds?
We zijn als fotografen wel met zijn tweeën dus ik hoop niet dat het dan krap wordt als de een assisteert en de ander fotografeert en er niet meer omgewisseld wordt. Daar zat ik meer over in
Loontje_
Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-14 13:23
Oh nee dat moeten we ook niet hebben. Ik zat ook niet echt te denken de een assisteren en de ander fotograferen, ik heb vaker met twee mensen gefotografeerd en dan staat de een daar en de ander daar en als een fotograaf een tip heeft dan kan de andere fotograaf daar misschien haar voordeel mee doen. Tenminste, dat is hoe ik het altijd heb gedaan in een duo
In het bos kunnen we wel doen dat de een assisteert en de ander fotografeert als blijkt dat dat handiger is.
Dat is ook hoe ik het altijd heb gedaan in duo's Heb 1 keer eerder een meeting met mensen gehad, daarbij hebben we elkaar ook alleen wat tips gegeven en verder beiden de poses bedacht en besproken, maar niet echt geassisteerd, maar ik denk dat dat misschien per duo verschillend is?
Mij lijkt het ook prima om met iedereen te eten hoor!
Ik denk dat het ook wel het makkelijkste is om ook de groepjes in het bos te houden? Je bent toch met 10 fotografen en 5 modellen, denk dat je samen dan eigenlijk allebei wel kan verzinnen wat je wil en wel aan je foto's toe komt!
Ik ga ook met de auto en kom vanuit Noord-Holland, waar moet je vandaan komen? Ik kan wel even kijken straks hoe mijn route volgens de anwb gaat lopen.