We zijn in de ochtend voorzien van 3 modellen nu. Flow, Inka & een bont westernpaard.In de middag hebben we momenteel Chester en Dinky.
ZoeyDercks schreef:Dames, wat vinden jullie er van om in de middag twee gave Border Collies te hebben? Als 1 model Ook leuk!
Ik rij nu weg voor de middaggroep, dus ik ben in ieder geval op tijd. (Last minute aanmelding als model met mijn twee honden. )
Ik kom alvast meelezen en prachtige foto`s bewonderen Hier in Tilburg (surae is ong 20 minuutjes rijden vanaf hier) heb ik nog geen drupje regen gezien haha! Volgens mij hebben ze het droog gehouden
Ja was super! Eindelijk ook water foto's van ches!Thnx voor alles en natuurlijk de hulp in het water!!
Het was gezellig dames & heer, heel erg bedankt allemaal! Ik ben de foto's nu aan het inladen xAnthea schreef:Laat me raden, zonnetje gehad? Yup... Zonnig gehad. Het heeft één keer gerommeld maar dat was alles.
wheeeee... mijn laptop is helemaal vol en hij pakt mijn hardeschijf niet Pff.. kan ik nog niet aan de foto's werken..
Ik ben ook net thuis. Ga wel pas morgen of overmorgen aan de foto's kunnen beginnen denk ik. Ik vond het erg gezellig!
Ik ben ook thuis. Was gezellig mee als groom waterhulp spek en bonen fotograaf.Femke zal wat van mijn probeersels plaatsen.Leuk iedereen eens te zien weer Nu ff douchen zo nog maar ff andere pony doen