Saskia, 7 modellen is wat mij betreft prima. Het wordt vrij warm dus ik denk dat t fijn is dat elk fotografen koppel in de middag een extra pauze heeft !
Wij zijn ook -al even- weer thuis Kostte uiteindelijk nog een halster en longeerlijn... maar al met al een leerzame ervaring Hopelijk met mooie foto's als resultaat Iedereen bedankt
Allereerst: Super bedankt! Ik vond het een ontzettend gezellige groep fotografen en de modellen waren ook onwijs enthousiast! Zelfs de mensen van de - niet makkelijke - Joram bleven enthousiast en geduldig! Echt bedankt, toppie! Ik heb al even gespiekt en wat toffe foto's tegengekomen!
Ik ga na het eten, douchen etc eventjes iedereen een pb doen met hoe-nu-informatie zodat de modellen alle foto's juist binnen krijgen en de fotografen daar niet al te veel werk in hebben. Fotografen mogen uiteraard hier hun foto's showen, want we zijn natuurlijk errug benieuwd naar elkaars werk & willen van elkaar leren.
Tof dat iedereen er was, en de locatie niet tegenviel. !
GoLizz
Geplaatst: 25-05-14 16:44
Wij hebben ook weer genoten vandaag! Diva was t op t eind ook wel zat. Maar is ook wel een lange dag voor een jonge pony!
Joyce, kon jij niet meerijden met Adje30? (woont in hoogeveen)
Astridhorse
Geplaatst: 25-05-14 17:05
Nou ik heb Joram al meer dan 7jaar, maar ik heb hem nog niet zo meegemaakt. Hij is normaal de rust zelve weer een ervaring rijker zullen we maar zeggen haha. Bedankt voor het begrip en geduld! Al die kriebelbeestjes, ik heb net gedouched maar nog jeuk Joram heeft ook flinke bulten, arm beest. Jammer dat niet alles zo ging als bedoeld, ben benieuwd of er nog iets van te maken is
Ben heel benieuwd naar alle foto's van iedereen en naar die van mezelf, haha. Ik zet ze vanavond op mijn pc maar ga morgen denk ik pas bezig. Zwaar weekend maar zeker voor herhaling vatbaar.
Top modellen, je zag direct dat iedereen ontzettend druk is geweest met knotten, poetsen etc.
Mjetterd
Geplaatst: 25-05-14 17:29
Ik ben redelijk blij met de meeste foto's en het viel mij op de computer best wel mee eigenlijk