Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik snap het haha!
Ook gewoon leuk om iedereen zo bezig te zien! ^^ 
we maken samen een steampunk outfit voor de EFF, vandaar haha ^^ "Watch parts" hadden we besteld via Ebay. Het is verdomd handig om al het materiaal al te hebben!
past bij m'n armband xD
vanavond kijken of ik de monovision af kan ronden. Daarna aan tasjes beginnen voor om m'n middel. Heb van dat hele stevige karton gekocht wat ook goed te vouwen is met n Stanley mesje. Daar omheen dan nepleer.
) weer internet..

zal ik een fotootje plaatsen) 
) aan verbonden is 

)
Heb laatst ook zo'n leuke tangenset gehaald bij de Lidl, waarmee je die goudkleurige ringetjes in leer kan zetten (zoals in gymschoenen, geen idee hoe die dingen in het NL's heten...)
TUURLIJK mag je dat idee gebruiken! Blijft dat verf btw een beetje goed zitten op de pistolen? Ik heb ook n pistool die ik wil gaan spuiten.... eerst schuren uiteraard.
Heb daar zelf minder ervaring mee, dus gaan we t samen doen ^^
sinds ik ze gelakt heb (gewoon zo'n goedkope spuitbus van de action) blijft het aardig goed zitten! Zal eens een proefdingetje verven, lakken en dan nat laten regenen, kijken wat er gebeurd 
wel een fotootje maken zodat je kan vergelijken later hè!
mooi gedaan hoor. 

Ben hem nog wat aan het verstevigen, ben eigenlijk een plakbandmens maar soms moet ik wat grover geschut zoeken, haha
is iets minder werk dan die waar ik nu mee bezig ben, al is dat plastic, karton en leer en daardoor wel veeeel lichter.