Als het strand groot genoeg is, kan het wel zijn dat ik haar verderop even los laat en haar uit laat razen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mjetterd schreef:Het water in gaat Mirash ook niet doen ben ik bang voor.
Wat een saaie hond heb ik eigenlijk.
Is het misschien een idee om honden die met andere honden kunnen/willen spelen te proberen op dezelfde dagdeel te plaatsen?
Ik weet niet hoeveel honden er zijn die willen spelen, maar het zou jammer zijn als er 1 hond is die wel wil spelen maar er 4 zijn die dat niet willen.
Daar krijg je vaak wel hele leuke foto's van.
apollootje schreef:Is denk ik een prima schema!
Houd je er rekening mee dat jij dan om 12.45u ook de middag modellen weer moet opvangen bij de parkeerplaats? Voor jou word het dan nog wel een druk dagje met een snelle lunch.
Hoelang was het nou lopen van parkeerplaats naar de foto locatie? En van de foto locatie naar het water?
Sorry, kon het even niet terug vinden..
Mendyh schreef:Ik had al aangegeven dat Blitz22/Marcella sowieso haar hondje meeneemt.
Maar ik ga niks beloven en ook niet inplannen.
Het spijt me zeer, maar extra dingen zien we wel op de dag zelf.
Het wordt namelijk al een lange, drukke dag
pimaude schreef:ania heb ik net een pb gedaan. Suus is een ex-collega van me, en ik kon haar eventueel meenemen maar zei is model. Vandaar..
En ze wonen beide in Kampen dus ik wil beide meenemen maar suus kan dan of niet mee heen of niet mee terug of ze moet de hele dag blijvn.