Fotomeeting in Arnhem e.o [GLD]

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Carmenxoxo

Re: Fotomeeting in Arnhem e.o [GLD]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-13 01:28

Desiree wil je wat fotos die jij hebt gemaakt op bokt zetten, ik ben wel benieuwd :)

ninalovenina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 01:34

upendo schreef:
Mensen,

Haal mij maar van het lijstje af. Ik heb net even gekeken en dit is grotendeels vriendjespolitiek. Zowat alle mensen, zowel fotografen als modellen zitten bij elkaar in een topic of zitten bij elkaar op stal. Iemand die zich later aanmeldt en wel mee zou mogen en een aantal anderen van 'buiten' de groep die zich netjes op tijd aangemeld hebben mogen niet mee?
Het spijt me, maar ik vind wel dat het een eerlijke manier van kiezen zou moeten zijn.

Daarnaast vind ik het maar een vaag verhaal dat het allemaal bij de Rijkerswoerdse plassen zou MOETEN zijn terwijl de Posbank naar mijn mening een veel mooiere plek is voor foto's. Daarnaast heb je daar ook geen problemen om de trailer te moeten parkeren. 4 januari is ook totaal geen praktische datum gezien het weer, de omstandigheden, ik schat in dat het vriest rond die tijd en dan gaan wij niet met de trailer weg en heeft het ook geen nut om te shooten omdat je niet eens aan de slag kunt buiten in het gras.

Ook ben ik een stuk ouder dan de gemiddelde deelnemer aan de meeting, dus ik haak af.

Wat me misschien wel een idee lijkt is om de oudere mensen uit dit topic even in een ander fototopic te gooien zodat we een aparte fotomeeting plannen waar het er wat helderder aan toe gaat. Ik heb namelijk geen behoefte aan een groepsappje hier of weet ik het wat.

Ik hoor graag of hier animo voor is. :)

Eventueel is het wel leuk om te vermelden dat Cuvola drachtig is van Don Cremello du Bois. Over een aantal maanden loopt er dus een valk/palomino veulentje naast en als het jullie als fotograven leuk lijkt is er vast wel een mogelijkheid om veuliefoto's te maken. Ze is M-dressuur geklasseerd dus er zijn ook nog wat mooie dressuurplaatjes mogelijk. Ik heb ongeveer 60 setjes (dekje, peesbescherming, rijkleding) in de kast hangen, dus keuze genoeg.

Is toch juist gezellig met z'n alle als je elkaar kent!
Alvast gefeliciteerd met je veulentje ! Leuk

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 01:43

Ja, maar een beetje raar om dan een topic aan te maken om vervolgens de meeste mensen buiten de groep af te wijzen he. Lijkt me niet de bedoeling van een meetingtopic, omdat mensen gekozen zouden moeten worden op andere dingen dan 'ik ken jou al dus ik heb liever jou'.

Carmenxoxo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-13 01:46

upendo schreef:
Ja, maar een beetje raar om dan een topic aan te maken om vervolgens de meeste mensen buiten de groep af te wijzen he. Lijkt me niet de bedoeling van een meetingtopic, omdat mensen gekozen zouden moeten worden op andere dingen dan 'ik ken jou al dus ik heb liever jou'.

Als je even terugleest zie je datdit al is opgelost.
En als je in de buurt woont van elkaar ken je eenmaal mensen beter

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 01:48

Ik heb alles doorgelezen maar wat ik gelezen heb is dat er nog steeds niet eerlijk gestemd is.

En mensen beter kennen is gewoon geen eerlijke verdelingsbasis.
Maargoed, dat als rechtvaardig zien zal wel aan de leeftijd liggen.

anouk97x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 01:51

Snap het probleem niet er wordt opnieuw gestemd maar ons maakt het niet uit als jij niet wilt als het ma gezellig wordt

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 01:52

Ik snap geen bal van je post.

anouk97x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 01:53

Ja jij zegt vriendjes politiek terwijl er opnieuw s gestemd dus daar klopt niets van maar maakt niet uit als jij denkt dat dat zo is oke

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 01:56

Ik heb nog niemand opnieuw zien stemmen.

Ik heb wel gezien dat alle mensen die meegaan uit een en hetzelfde huiskamer topic komen.
Vind ik opvallend, want persoonlijk ( :o ) vind ik Cuvola in een stuk betere (en dus aantrekkelijker voor fotografen) conditie dan die twee friezen met een doorgezakte rug en vol in het haar die ik hier voorbij zag komen.
Mij een raadsel waarom die wel mee mogen en Cuvola niet.

Maargoed, ik hoor het graag van serieuze fotografen die een iets beter georganiseerd topic willen, dan ben ik bereid die te maken! :)

anouk97x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 01:59

Die friezen zitten niet in dat andere topic die fries heeft een ziekte cushing dus dat is alleen maar leuk voor de verzorger als ze een paar mooie foto's heeft als ze der niet meer is dus het is een beetje raar wat je nuzegt want er Iis gewoon gestems

Mouzs_engel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 02:02

upendo schreef:
Ik heb nog niemand opnieuw zien stemmen.

Ik heb wel gezien dat alle mensen die meegaan uit een en hetzelfde huiskamer topic komen.
Vind ik opvallend, want persoonlijk ( :o ) vind ik Cuvola in een stuk betere (en dus aantrekkelijker voor fotografen) conditie dan die twee friezen met een doorgezakte rug en vol in het haar die ik hier voorbij zag komen.
Mij een raadsel waarom die wel mee mogen en Cuvola niet.

Maargoed, ik hoor het graag van serieuze fotografen die een iets beter georganiseerd topic willen, dan ben ik bereid die te maken! :)

Ik snap dat je boos bent maar dan hoef je nog niet mij paard af te kraken! Dit is wel heel laag om duidelijk te maken dat je boos bent.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 02:03

Ik zag alleen voorbij komen of de pony of de ijslander van sunneva meegenomen moest worden.

Anyhow, succes ermee!

Boos? Nee hoor, Cuvola is beter fotomateriaal.

anouk97x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 02:04

Ik vind cuvola een dood normaal paard ij zou eerder voor neeltje gaan of ijslander die hebben toch wat apparts

Mouzs_engel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 02:04

upendo schreef:
Ik zag alleen voorbij komen of de pony of de ijslander van sunneva meegenomen moest worden.

Anyhow, succes ermee!

Boos? Nee hoor, Cuvola is beter fotomateriaal.

Als jij dat vind, veel plezier er mee. Maak dan zelf fotos van haar

Mouzs_engel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 02:07

Ik vind cuvola een gwn bruin paard. Dan heeft famke met haar 'doorgezakte rug en vol in het haar' nog leuker

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 02:08

Een gewoon bruin paard die M1 rijdt. :)

anouk97x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 02:09

Jaa gefeliciteerd met je m1 maar dat maakt der niet speciaal zou als ik fotograaf was zeker niet mijn eerste keus zijn om dat paard te kiezen dus snap de fotograven wel

anouk97x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 02:14

Blijkt maar weer uut je reacties . Snap dat je jaloers bent dat jij niet uit gekozen bent maarja gestemd is gestemd en jij zat der niet tussen ah wat jammer nou

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 02:17

Ik ga hierop temmen.

Ik ben niet jaloers, ik vind de gang van zaken raar. Ik was de vierde die me opgaf. Nu zijn er acht die meegaan en ik ben de enige die niet mee mag terwijl wij een stuk of 10 foto's op groot formaat zouden willen kopen van fotografen en dus geld in de la brengen. Maar goed. Ik ga niet meer op jullie in want de volwassenheid is ver te zoeken.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 02:20

Als je het topic had gelezen had je gezien dat dat de tweede keer is dat ik erop zat dus nee, ik ben nog niet op m niveau met haar.

Mouzs_engel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 02:21

upendo schreef:
Ik ga hierop temmen.

Ik ben niet jaloers, ik vind de gang van zaken raar. Ik was de vierde die me opgaf. Nu zijn er acht die meegaan en ik ben de enige die niet mee mag terwijl wij een stuk of 10 foto's op groot formaat zouden willen kopen van fotografen en dus geld in de la brengen. Maar goed. Ik ga niet meer op jullie in want de volwassenheid is ver te zoeken.

Als je de gang van zaken raar vind hoef je toch niet meteen mij paard af te kraken? En te zeggen dat jouw paardje veel beter is dan de mijne? En jij zegd dat de volwassenheid ver te zoeken is, en ik zou ke zeggen ja die isver te zoeken bij jou ja
Laatst bijgewerkt door Mouzs_engel op 22-12-13 02:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Carmenxoxo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-13 02:22

Laten we het even gezellig houden.

Er is opnieuw gestemd, en tot nu toe is er door de fotografen gestemd dat jij mee mocht, maar als je even terug had gelezen had je gezien dat er opnieuw gestemd wordt.
Maar als jij niet mee wil is dit jou'n keus, daar kunnen wij niks aan doen.
Iig sorry voor de onduidelijkheden.

ninalovenina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 02:23

Ik vind persoonlijk cuvola een saaier paard om te zien als bijvoorbeeld Nina, ze is wel mooi maar wel saaier, zelf zou ik ook eerder voor een bonte kiezen ofzo.
Maar upendo, rij je M1 met haar? Ik zou aan de foto's te zien eerder L denken?
Iig veel succes met je wedstrijden.

ninalovenina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 02:24

anouk97x schreef:
Ja precies nina nina heeft ook wat apparts maar dit is weer een typisch gevalletje overjarig pennymeisje die jaloers is dus lekker laten ze zoekt ma de eigen fotomeeting waar fotograven haar wel willen omday ze m1 rijdt want ja wilt iedereen toch

Hahaha Anouk.. ;p

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 02:25

Anouk, wil je even normaal doen? :)

Carmen, ik hoef inderdaad niet mee Nee. We doen het voor ons lol en ik heb op deze pagina alweer gelezen dat dat m niet wordt met deze mensen.

Nina, zie eerdere post.