Ik heb er ook echt zin in!! Honden zijn in topconditie nu ze een heel erf en halve boerderij hebben Alleen moet hun vacht nog even gefatsoeneerd worden
In de ochtend heb ik geen auto dus kan sws niet jouw kant op komen
Niene87
Geplaatst: 11-03-14 16:20
ik moet om 12 uur bij school staan dus beetje riski om naar N'dal te rijden.. Ander keertje dan maar
Jess
Geplaatst: 11-03-14 16:41
Ik ben bang dat ik moet afzeggen, Chief z'n pootje is nog steeds niet helemaal geheeld Als we buiten lopen heeft hij nog steeds een schoentje aan en op de foto met schoentje is niet leuk (en hij loopt er ook niet fijn op als de ondergrond geen steen is) 17 januari zagen we de wond, 03 februari zag het er zo uit (even in link want het is niet mooi) http://imageshack.com/a/img801/7332/lsqv.jpg en gisteren zo: http://imageshack.com/a/img547/8720/50fk.jpg Gaat dus echt de goede kant op maar na 3 antibiotica kuren durf ik hem nog niet zonder schoen naar buiten te laten gaan, ik zou het mezelf niet vergeven als het weer gaat ontsteken.
Zou mooi zijn als het voor zondag dicht zou zitten maar ik denk het niet dus ik geef de volgende op de reserve lijst Chief z'n plek. Zou ik voorrang mogen op een eventuele volgende meeting?
Dat heeft Jesda ook gehad! Bij Jesda duurde het inderdaad ook erg lang! Heb Jesda alleen buiten een schoentje aangedaan anders kan het helemaal niet luchten. Binnen, in huis dus gewoon zonder schoen.
Binnen heeft hij idd ook niks om, alleen een katoenen sok als hij even alleen is omdat hij er anders aan blijft likken. We zijn die wond allemaal zo zat, ik kan niet wachten tot hij weer met blote voeten naar buiten kan!
Het is inderdaad erg vervelend. Wij zijn er niet mee naar de DA geweest dus bij Jesda is het vanzelf genezen
Jess
Geplaatst: 11-03-14 16:58
We wisten in eerste instantie niet dat hij een wondje had, maar hij liep helemaal niet meer op die poot (eigenlijk liep hij helemaal niet meer en dat is echt heel erg niet Chief). Dierenarts alles nagekeken en zelf foto's gemaakt maar we konden niks vinden. De dag erna (17 januari dus) zag ik opeens pus, het was dus een abces en ipv dat hij nou piepte of zo toen we en de dierenarts eraan zaten maar nee meneer gaf geen kik en daarom konden we het dus ook niet vinden. Het was een wond van net geen cm diep, wss iets van glas ingezeten. Hij heeft 3 antibiotica kuren gehad voordat de ontsteking er zo goed als uit was en sinds die tijd zie je ook dat het echt begint te helen.
Ik weet niet wat Jesda had maar als wij er opdrukten gaf ze ook geen kik. Paar dagen aan gekeken maar ze liep er wel gewoon op. Denk inderdaad een splintertje of stukje glas ofzo
Ik moet met heel erg veel spijt zegen dat ik er zondag niet bij ben. Ik ben zelf al een paar weken elke keer goed ziek en als een een hele tijd buiten ben geweest dan is de pijn heel erg. Ik ben bang dat ik daardoor zondag niet ga redden omdat ik nu in de laatste 3 weken van mijn examenjaar er ook niet bij kan hebben dat ik weer erg ziek ben. Verder heb ik en geen camera, deze kon ik wel lenen Jody bedankt nog voor het aanbod, en geen laptop en ben ik dus erg van anderen afhankelijk. Ik baal er echt heel erg van dat ik moet afzeggen maar de volgende keer ben ik er zeker weer bij wanneer deze na de schoolexamens zijn. Heel veel plezier allemaal.