poging 3000 tot slapen xD lig je eerst niet lekker, vervolgens hoor je allemaal sirenes, en voor je het weet stinkt je slaapkamer naar je weet niet wat xD gatver!! blijkt er een container in de fik te zijn gestoken. even wezen kijken ( was recht achter onze straat, en de wind blies de lucht zo onze kamer in, dus slapen werd hem toch al even niet). even gekeken bij het brandje (die midden op straat plaats vond xD), en brandweer afgewacht. met groot (lees:giga) geschut kwamen ze aangezet om te blussen afijn; brandje is geblust, kamer stinkt niet meer zo erg, dus ik ga weer pitten tot morgen allemaal!
Ik ben benieuwd, hier hangt nog bewolking maar volgens mij begint die weg te trekken
Ik heb nog goed kunnen slapen anita, alleen was mijn planning dat ik een uur geleden al wakker zou zijn geweest Die planning is mislukt Gelukkig had ik alles al klaar staan
Als jullie tegen de middag denken van oliebol ik ben wat vergeten, moet je het even zeggen hoor. Wil eventueel ook wel poepzakjes mee nemen hoor hebben hier toch genoeg haha.
We hebben verkeerde afslag genomen maar we zijn nu op de goede weg. Sorry jongens maar ik kom waarschijnlijk niet op tijd! Doen ons best maar we moeten wss nog 20 min. in de auto. Sorry maar tot zo!